Tida går jo som vanlig fort, men vi har hatt det fint daÅ ja det tror jeg på
Jentungen kunne gjerne tenkt seg å være borte lenger i alle fall
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tida går jo som vanlig fort, men vi har hatt det fint daÅ ja det tror jeg på
Ikke si noe om meg daHe he sjekker nå jeg
Ja, er jo det![]()
Har aldri skjedd før, at den ikke vil starte![]()
I første trimester var jeg faktisk sykemeldt noen timer for dagen for å dra hjem og sove før jeg hentet ungene... i andre trimester gikk det egentlig fint, men nå mor slutten av det, jeg er 27+3 så snart begynner vel 3. trimester, har jeg igjen begynt å sove på dagen. Nå er det bekkenet jeg er delvis sykemeldt for, men om jeg hviler våken på sofa eller sover, kommer det jo bekkenet tilgode uansett, og oftere og oftere sovner jeg, så jeg har vekkerklokke på når jeg må stå opp for å hente ungene...
He he det vil jeg troTida går jo som vanlig fort, men vi har hatt det fint da
Jentungen kunne gjerne tenkt seg å være borte lenger i alle fall![]()
Sjekka nåDet aner jeg ikke, har ikke sjekket den på flere dager![]()
Hva lå du på sist du sjekket?Ikke si noe om meg da
Vil ikke vite hvor dårlig jeg ligger an..
Ja. Men skravler sånn at jeg får bare med meg halvpartenEr det spennende?
Hva skjer?Jeg mister motet snart
Høres ikke kjent utJa. Men skravler sånn at jeg får bare med meg halvparten![]()
Haha. Sikkert ikke o det hele tattHøres ikke kjent ut![]()
Er nok bare en periode,slitsomt men går nok over snartPå det meste egentlig. Ungen nekter å sove, tvinger seg selv til å være våken, vil ikke ha noe annet et pupp, helst hver time. Og må trille tur hver gang for å få hu til å sove. Det er så slitsomt. Vertfall med så lite søvn.... Håper det snur snart
Skjønner henne godt jegHe he det vil jeg tro
Aldri skjedd herHaha. Sikkert ikke o det hele tatt![]()
Alltid godt å være borte littSkjønner henne godt jeg
Selv om hun var temmelig fornøyd når hun kom hjem også![]()
Jeg var vel nr 12 tror jeg, men det er jo mange dager siden nå..Hva lå du på sist du sjekket?
Vi får se hva det holder til i slutten av månedenSjekka nåmener du hadde 700 å no innlegg
![]()
Hva skjer?
Det er så slitsomt om dagenEr nok bare en periode,slitsomt men går nok over snart
He he ok daJeg var vel nr 12 tror jeg, men det er jo mange dager siden nå..
Uff. Føler så med deg! Premien vi får av alle plagene er fantastisk, men det er så tungt i den perioden der!![]()