Skravletråd Oktober

Å ja det tror jeg på
Tida går jo som vanlig fort, men vi har hatt det fint da:)
Jentungen kunne gjerne tenkt seg å være borte lenger i alle fall :p

Ja, er jo det :(
Har aldri skjedd før, at den ikke vil starte :o

Uff.. Ja.. Hva var grunnen til det?
Bilen min glemmer seg litt i blant.. Men det er fordi batteriet ikke er kobla skikkelig. Ikke skrudd skikkelig på plass.. Så må dytte på "ledningen", så går det.. Burde sikkert få en av fedrene mine til å ordne det snart ><

I første trimester var jeg faktisk sykemeldt noen timer for dagen for å dra hjem og sove før jeg hentet ungene... i andre trimester gikk det egentlig fint, men nå mor slutten av det, jeg er 27+3 så snart begynner vel 3. trimester, har jeg igjen begynt å sove på dagen. Nå er det bekkenet jeg er delvis sykemeldt for, men om jeg hviler våken på sofa eller sover, kommer det jo bekkenet tilgode uansett, og oftere og oftere sovner jeg, så jeg har vekkerklokke på når jeg må stå opp for å hente ungene...

Uff. Føler så med deg! Premien vi får av alle plagene er fantastisk, men det er så tungt i den perioden der!:(

På det meste egentlig. Ungen nekter å sove, tvinger seg selv til å være våken, vil ikke ha noe annet et pupp, helst hver time. Og må trille tur hver gang for å få hu til å sove. Det er så slitsomt. Vertfall med så lite søvn.... Håper det snur snart
Er nok bare en periode,slitsomt men går nok over snart

Uff. Føler så med deg! Premien vi får av alle plagene er fantastisk, men det er så tungt i den perioden der!:(

Premien er helt topp, det vet jeg, jeg har jo to av dem liggende i kjelleren til lading allerede. De sover søtt, og fyller opp med futt til i morgen, da er høstferien over, så storebror skal på skolen igjen og det er bhg som vanlig for lillesøster, det har hun vært tre dager sist uke også da. Og jeg skal jobbe mine 15 timer, eller, jeg jobbet 16 sist for å kunne jobbe bare 14 denne, fordelt på fire dager. Mandag skal jeg til fysio etter jobb, torsdag også. Tirsdag skal jeg til jm og onsdag ta glukosebelastning, og fredag influensavaksine. I helga er det fotballturnering en av dagene

Ikke helt ideell uke for den tiden jeg altså kjenner at et begynner å bli tungt, på tross av 60% sykemelding

Back
Topp