Skravletråd Oktober

Gutta her har hatt hattings og;) hehe.
Jeg knekkebrød:)

Hva mer skal sammen med bearnaise sausen?:)

Pinnebrød...ut på tur?:D
Vi skal grille i skogen.
Ungene skal grille pølser.
Jeg deler opp litt entrecote til oss voksene i "pølsestørrelse" og har på grillpinnen til oss voksne og har bearnaise på på samme måte som ketchup på pølser...

Så herlig da:). Kjenner jeg er utrolig klar for at mini også skal klare å sove rundt nå. Men foreløpig er han i en periode hvor puppen min er kjempekjekk å bruke som tutt. Så har gitt beskjed til gubben at kanskje han skal ta seg av legging noen kvelder nå og se om det funker

Men hvor gammel er mini?:)
Hender det er tøys om natta her også enda altså....men mer og mer sjeden.

Vi skal grille i skogen.
Ungene skal grille pølser.
Jeg deler opp litt entrecote til oss voksene i "pølsestørrelse" og har på grillpinnen til oss voksne og har bearnaise på på samme måte som ketchup på pølser...

Åhh koselig:)
Så genial tips med entrecote.
Vi skal også på tur:D
Håper været blir enda bedre:)

Har de eldste kommet før termin eller gikk du over?
De kom ca til termin. Eldste seks dager over, andre to dager før. Så jeg regner med at denne også kommer til termin. Altså ettet nyttår.

Men det et jo snart jul!!!

Men hvor gammel er mini?:)
Hender det er tøys om natta her også enda altså....men mer og mer sjeden.
Han er 9 måneder:-). Eller nærmer seg vel strengt tatt 9.5 måned;-). Mistenker gjerne tenner oppe som er på vei da han var slik da han fikk tennene nede. Urolig og sov dårlig på natten

De kom ca til termin. Eldste seks dager over, andre to dager før. Så jeg regner med at denne også kommer til termin. Altså ettet nyttår.

Men det et jo snart jul!!!
Da er det jo sjans for at denne også kommer til termin:-). Men de sier jo at 3je mann er en luring :-O.

Å ja nærmer seg nå. Må finne både julegave og bursdagsgave til mini men ikke peiling på hva jeg skal kjøpe:-/

Da er det jo sjans for at denne også kommer til termin:-). Men de sier jo at 3je mann er en luring :-O.

Å ja nærmer seg nå. Må finne både julegave og bursdagsgave til mini men ikke peiling på hva jeg skal kjøpe:-/
Regner med at den kommer til termin ja, men vi får se når. ("til termin" er vel fom 28.12 eller noe sånn. Det et jo litt slingringsmonn på termin)

Gjør kanskje ikke det:) men det er godt vi er forskjellige :) jeg er flink i type realfag, men sliter i skriving..:(
Ja, det er greit :) jeg er voksen så da klarer jeg å tenke litt mer logisk og har lært meg å takle tall på min egen måte, gubbis bare ler av meg og skjønner ikke framgangsmåten min, men det funker delvis for meg :)

God morgen :) lat start på dagen i dag også :)

Regner med at den kommer til termin ja, men vi får se når. ("til termin" er vel fom 28.12 eller noe sånn. Det et jo litt slingringsmonn på termin)
Sant det:-). Blir spennende å se da:-). Vet dere hva det blir eller er det overraskelse?

Back
Topp