Skravletråd Oktober

Phu... hektisk morgen her.

Kjøkkenet er ryddet og vasket etter gårsdagens matlagning, har laget bearnaise saus og hatt i liten flaske og laget deig til pinne brød.
Teen står på bordet og rundstykkene er akkurat tatt ut av ovnen (var bare Hating halvstekte)

Merket mini begynte å halvveis våkne i 5 tiden. Fikk han til å sove til 6 men da var det ikke sjans til mer soving. Nå har jeg ett stk overtrøtt unge som skal sove men ikke vil:-/
Huff, kjedelig når det blir sånn.

her sov han i strekk fra 7 til halv 8:D

Kjøkkenet er ryddet og vasket etter gårsdagens matlagning, har laget bearnaise saus og hatt i liten flaske og laget deig til pinne brød.
Teen står på bordet og rundstykkene er akkurat tatt ut av ovnen (var bare Hating halvstekte)

Gutta her har hatt hattings og;) hehe.
Jeg knekkebrød:)

Hva mer skal sammen med bearnaise sausen?:)

Pinnebrød...ut på tur?:D

Effektiv du er på morgenen :-). Jeg har kun satt på en maskin med klær som snart er ferdig tenker jeg, spist frokost og nettopp lagt mini for første lur.

Sovnet igjen jeg.

Nå vil ungene ha frokost så jeg får stå opp...

Huff, kjedelig når det blir sånn.

her sov han i strekk fra 7 til halv 8:D
Så herlig da:-). Kjenner jeg er utrolig klar for at mini også skal klare å sove rundt nå. Men foreløpig er han i en periode hvor puppen min er kjempekjekk å bruke som tutt. Så har gitt beskjed til gubben at kanskje han skal ta seg av legging noen kvelder nå og se om det funker

Back
Topp