Ja, sånne små trenger hjelp. Mine ordner seg selvDa kan de gjerne stå opp selv. Mini her er 9 måneder så trenger nok litt hjelp enda
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, sånne små trenger hjelp. Mine ordner seg selvDa kan de gjerne stå opp selv. Mini her er 9 måneder så trenger nok litt hjelp enda
![]()
Når du har termin igjen?Ja, sånne små trenger hjelp. Mine ordner seg selv
10.1.16Når du har termin igjen?
Det går fort10.1.16
God morgenGjespgod morgen
![]()
Det hadde jegDa har du vel gått nå ;-)
Åhh så greit daVet ikkeer min mamma som har ansvaret for å klippe dem
![]()
Ikke jeg hellerGod morgen![]()
Angrer ikke et sek. på at jeg la meg tidlig i går![]()
Sov til halv 8 her. du?Ikke jeg heller. men skulle gjerne ha sovet lenger
Merket mini begynte å halvveis våkne i 5 tiden. Fikk han til å sove til 6 men da var det ikke sjans til mer soving. Nå har jeg ett stk overtrøtt unge som skal sove men ikke vil:-/Sov til halv 8 her. du?
Huff, kjedelig når det blir sånn.Merket mini begynte å halvveis våkne i 5 tiden. Fikk han til å sove til 6 men da var det ikke sjans til mer soving. Nå har jeg ett stk overtrøtt unge som skal sove men ikke vil:-/
Phu... hektisk morgen her.
Kjøkkenet er ryddet og vasket etter gårsdagens matlagning, har laget bearnaise saus og hatt i liten flaske og laget deig til pinne brød.
Teen står på bordet og rundstykkene er akkurat tatt ut av ovnen (var bare Hating halvstekte)
Ja skjønner detmen man får bare reise dit på besøk istedenfor da
![]()
Effektiv du er på morgenenPhu... hektisk morgen her.
Kjøkkenet er ryddet og vasket etter gårsdagens matlagning, har laget bearnaise saus og hatt i liten flaske og laget deig til pinne brød.
Teen står på bordet og rundstykkene er akkurat tatt ut av ovnen (var bare Hating halvstekte)
Veldig fort!Det går fort![]()
Sovnet igjen jeg.Phu... hektisk morgen her.
Så herlig daHuff, kjedelig når det blir sånn.
her sov han i strekk fra 7 til halv 8![]()