Skravletråd Oktober

Det har han nok:P
Det er gøy å være mamma.

Til en på 7 år med mye fantasi og innlevelse og kunnskap som vokser fra dag til dag.

Til ei på 4,5 som trekker slutninger som ofte ikke er helt slik vi voksne ser på det, som lærer stadig nye ting, og elsker livet og seg selv.

Og det blir gøy med en liten baby igjen.

Hver sin fase av livet og så mye glede!

Ja merker jeg trenger mer søvn :-)
Jeg har nok sovet mindre enn jeg normalt pleier, å våkne 5.30 på en søndag er ikke nødvendig.

Men det er bedre enn å våkne 3.30 og ligge våken til 5.30 og akkurat sovne før vekkerklokka 6 hele uka...

Jeg har nok sovet mindre enn jeg normalt pleier, å våkne 5.30 på en søndag er ikke nødvendig.

Men det er bedre enn å våkne 3.30 og ligge våken til 5.30 og akkurat sovne før vekkerklokka 6 hele uka...
Sant det :-). Mini her begynner ofte å vrir seg i 5 tiden men klarer å utsette til 6 tiden ihverfall før han våkner:-)

God morgen jenter.
Planer for dagen?

Jeg skal rydde kjøkkenet nå.
Etter det skal jeg prøve å bake pinnebrød før vi skal på tur i skogen og grille

Sant det :-). Mini her begynner ofte å vrir seg i 5 tiden men klarer å utsette til 6 tiden ihverfall før han våkner:-)
Mann og datter sover ved siden av meg. Sønnen vår har stått opp for en time siden.

Har bare store barn jeg nå, yngste er 4,5. Det blir annerledes når lille i magen kommer ut.

God morgen jenter.
Planer for dagen?

Jeg skal rydde kjøkkenet nå.
Etter det skal jeg prøve å bake pinnebrød før vi skal på tur i skogen og grille
God morgen.

I dag skal jeg... Levere ungene i bursdag, men ikke før 12.
Trolig strikke en del, og skravle en del.
Forhåpentligvis vaske litt klær, bør definitivt brette klær, og ellers forefallende i huset om jeg orker.

Mannen skal trolig rydde videre på det som skal bli gutterom.

Mann og datter sover ved siden av meg. Sønnen vår har stått opp for en time siden.

Har bare store barn jeg nå, yngste er 4,5. Det blir annerledes når lille i magen kommer ut.
Da kan de gjerne stå opp selv:-P. Mini her er 9 måneder så trenger nok litt hjelp enda :-P

Back
Topp