Skravletråd Oktober

Håper de popper frem snart. Vært stoorsutring og hylskrik i halvanna uke. Mye før det og, men det hr vært mer relatert til luftsmerter. Nå er de tydelig ikke det, men munnen :/ biteleker skjønner hun ikke enda:/
Kjedelig når det er sånn :( hos oss ble det styr med første tannen, resten bare kom. Får håpe det blir sånn hos dere også :)

Under 300 igjen.

Mann og hund er hjemme, men mannen er ikke ferdig med oppvasken (kjørte maskina med tablett uten å pakke den ut. De forrige vi hadde skulle ikke pakkes ut... Mao vasket uten såpe
Skylt godt, kan man vel si. Vaskes på nytt)
Jaja, da blir det iallefall rent ;-)

Under 300 igjen.

Mann og hund er hjemme, men mannen er ikke ferdig med oppvasken (kjørte maskina med tablett uten å pakke den ut. De forrige vi hadde skulle ikke pakkes ut... Mao vasket uten såpe
Skylt godt, kan man vel si. Vaskes på nytt)
Fort gjort det der:P

Kjedelig når det er sånn :( hos oss ble det styr med første tannen, resten bare kom. Får håpe det blir sånn hos dere også :)
Er det jeg håper på. Ser ut til at det bare er en som er så nært og komme frem. Så satser på den første er den verste ;)

Ja:/ bare 3 mnd. Synes det er for tidlig for tenner. Men buler og er hovent. Ser og det lille riskornet oppe. Så håper den popper ut snart :)
Jeg fikk meg en Husqvarna viking Emerald 116 :) anbefalt av noen her inne. Ser flott ut. Prøver den imorgen da jeg ikke turte ikveld itilfelle den bråker slik :p
Hva koster en sånn maskin?

Såpass ofte ja? :) Vi skal også opp før jul :) må vise fram mini til slekta og hente/levere julegaver :)

Ja trives godt der borte, vil flytte dit men har ikke hjerte til å flytte frøkna så langt unna faren. Så må nok vente til hu blir større :)
Ja kan være greit å få vist han frem til de :)

Back
Topp