Definitivt.Ja de er vel iallefall fulle av sukker...
Men godt...
Og fri tilgang på jobb...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Definitivt.Ja de er vel iallefall fulle av sukker...
God morgenGod morgen
Det er nok ikke siste gangen. Kjøper de som ikke må pakkes ut neste gang men dette var sånn stooor pakke, så det er noen vask til...Fort gjort det der![]()
Blir jo det daJaja, da blir det iallefall rent ;-)
I dag er en ny dagDa får dere ta en prat en annen dag![]()
Brukbart. Hvilket er mye bedre enn før i uka, så ikke så ille neiGod morgen. sovet godt?
Såpass. Det gjør ingen av mineOg jeg ble borte pga eldstemann gikk i søvne![]()
Det er gøy å være mamma.Det har han nok![]()
Det er vel braBrukbart. Hvilket er mye bedre enn før i uka, så ikke så ille nei

Ja, håper jeg da har litt mer tålmodighet enn i går.Det er vel bra![]()
God morgenGod morgen![]()
God morgenGod morgen![]()
Ja merker jeg trenger mer søvnJa, håper jeg da har litt mer tålmodighet enn i går.
Søvn er viktig
Jeg har nok sovet mindre enn jeg normalt pleier, å våkne 5.30 på en søndag er ikke nødvendig.Ja merker jeg trenger mer søvn![]()
Sant detJeg har nok sovet mindre enn jeg normalt pleier, å våkne 5.30 på en søndag er ikke nødvendig.
Men det er bedre enn å våkne 3.30 og ligge våken til 5.30 og akkurat sovne før vekkerklokka 6 hele uka...
Mann og datter sover ved siden av meg. Sønnen vår har stått opp for en time siden.Sant det. Mini her begynner ofte å vrir seg i 5 tiden men klarer å utsette til 6 tiden ihverfall før han våkner
![]()
God morgen.God morgen jenter.
Planer for dagen?
Jeg skal rydde kjøkkenet nå.
Etter det skal jeg prøve å bake pinnebrød før vi skal på tur i skogen og grille
Da kan de gjerne stå opp selvMann og datter sover ved siden av meg. Sønnen vår har stått opp for en time siden.
Har bare store barn jeg nå, yngste er 4,5. Det blir annerledes når lille i magen kommer ut.