Tror jeg flytter til spania eller no..Ikke jeg heller..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror jeg flytter til spania eller no..Ikke jeg heller..
Oi, hahaHaha så bra![]()
Jeg er mest redd for at frøkna skal sette seg i sofaen for å tisse. Jeg har nemlig fulgt henne mange ganger til do fordi jeg har funnet henne i stua eller på kjøkkenet når hu må tisse om natta![]()
Kanskje det jaÅ legge oss mener du??
Da sparer du de kalorieneLiker best å bake ikke spise det jeg daså deilig da, fikk vel spist litt kake som dessert da?
Hørtes kjedelug utKanskje det ja
Håper detHmm. Får se om jeg bestiller imorgen. Men kan jo hende den popper opp innen kremen kommer i posten![]()
DuHvem fikk innlegg nr 11000?!?
Husker ikke . Haha men det var vel ca 7000 innlegg om dagen i snitt tror jeg?Hva måtte vi oppnå for å få den?
Nå strikker jeg på snøløvgenser. Nettopp fullført en og venter på garn til flere.Haha,det er nok noe lignende den jeg holder på med til meg selv. Får se mot vinteren nå da. Kanskje![]()
Jeg blir med!Tror jeg flytter til spania eller no..
PrøvHmmm... Går sikkert an å prøve og se om det løser seg opp...
Finnes det tørket ingefær tro?
Den var fin! Du er flink altsåNå strikker jeg på snøløvgenser. Nettopp fullført en og venter på garn til flere.![]()
![]()
Ikke sant. De vi har hjemme burde legges opp 15-20 cm. Tenker å gjøre det nåJa det og. Finnes mye billig på ikea men altfor lange![]()
Jeg veit. Men vi må vel. Etterhvert.Hørtes kjedelug ut
Jepp, det er santHåper detmen du kan jo ha den i bakhodet til senere
Var det ja.. ettersom jeg har sett, blir det vanskelig å oppnåHusker ikke . Haha men det var vel ca 7000 innlegg om dagen i snitt tror jeg?
Vi snakker strikking, hvor mange innlegg som skrives, urolig salve , kulde og mattegenier tror jegJeg har lest de siste innleggene, men ikke fått helt med meg hva det går i![]()
deal!hahaJeg blir med!
Oi, haha![]()
Ja da hadde jeg også vært litt nervøs![]()