Merker detGikk plutselig fort her
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Merker detGikk plutselig fort her
Jepp, tok den værste kneika hvertfallOg det funka for hennes barn?![]()
Hvem fikk innlegg nr 11000?!?Å der var 11000 nådd
Ofte slik det ender. Har en acne genser jeg aldri får ferdig. Hater garnet. Og tok bolen først. Derfor ligger den nederst i kurvenSyns jeg også, derfor det stoppet seg derbegynte med bolen da jeg var på ferie og trengte noe enkelt å strikke på
![]()
Er svak for sjokoladekake herog enda værre ble det når besøket tok med seg ei stor langpanne når de kom:O
Velkommen skal du være.Takktakktemmelig ny her, vært medlem i to-tre uker tror jeg
![]()
JaJa det syns jeg også, trivelig selskap tenker jeg![]()
Ikke jeg heller..Jaa. Er ikke klar for vinter![]()
Nei er nok ikke detIkke lenge før du har nådd målet ditt da..
Nei, det er santJa, det syns jeg også ikke rart den har vært omdiskutert da. Med det temaet liksom .
Haha,det er nok noe lignende den jeg holder på med til meg selv. Får se mot vinteren nå da. KanskjeOfte slik det ender. Har en acne genser jeg aldri får ferdig. Hater garnet. Og tok bolen først. Derfor ligger den nederst i kurven![]()
Mhm mp vel det jaHehe en gang må jo være den første![]()
Har du et mattegeni?Ja vi må jo bare det. Jeg bare håper at læreren også merker det og kan gi han litt vanskeligere lekser enn sortering...
Vi må jo balansere det litt og sånn at han ikke kan alt for tidlig og... Da kan mattetimene bli litt kjedelige på skolen. :-o
Hmmm... Går sikkert an å prøve og se om det løser seg opp...Hmm. Sitrndråper funker. Men vet ikke med krydderet. Om det er ren ingefær og løser seg opp, så kanskje?
Å legge oss mener du??Kanskje vi skal ta det som et hint?
ÅjaHaha, både positivt og negativt sikkert![]()
Jeg husker ikke hvordan det var å ligge der jeg![]()
Hva måtte vi oppnå for å få den?Det lover godt det damå vel få opp tempoet ellers også om det skal være noe håp for den ekstra premien
Ikke jeg hellerMerker detklarer ikke følge med.
Ja det og. Finnes mye billig på ikea men altfor langeOg sy opp gardiner tenker jeg![]()
Hmm. Får se om jeg bestiller imorgen. Men kan jo hende den popper opp innen kremen kommer i postenJepp, tok den værste kneika hvertfall![]()