Stod litt på her og. Men så måtte jeg legge eldste.Yes og yed. Vant 2-0
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stod litt på her og. Men så måtte jeg legge eldste.Yes og yed. Vant 2-0
Hmm. Sitrndråper funker. Men vet ikke med krydderet. Om det er ren ingefær og løser seg opp, så kanskje?Har sitrondråper da, og kanskje ingefærkrydder. Men det blir kanskje ikke det samme?
Det gjorde det. Det går fort nedover med batteriet mitt ser jeg.Gikk fort pp slutten
Ja det er her man henger ;-)TakktakkVirker som denne tråden er the place to be når man trenger å skravle litt
Gleder meg
![]()
Mitt også ser jegDet gjorde det. Det går fort nedover med batteriet mitt ser jeg.
Og de ble nådd rasende fortVi jobber hardt med de 100 innleggene
Kan ikke det neiVi kan ikke få med oss alt heller![]()
Ja, det syns jeg også ikke rart den har vært omdiskutert da. Med det temaet liksom .Hehe.ja, den virka som en bra serie
![]()
Mhm gjør visst det
Og sy opp gardiner tenker jegIngen planer om å sy mye. Men hadde vært kjekt å kunne legge opp bukser blant annet
Ikke så kaldt her som hos dere sikkert som får kulde fra havet.10 er kaldt det også![]()
Ble nådd fortBare snakk om minutter nå![]()
Kanskje vi skal ta det som et hint?Mitt også ser jeg
Haha, både positivt og negativt sikkertHun kaller vi hauken. Får med seg absolutt alt![]()
Haha. Var sikkert kjempegodt å ligge akkurat der![]()
Og det funka for hennes barn?Gjør det dujeg har aldri prøvd selv men venninna mi brukte aldri dentinox, kun den
![]()
Hahah![]()
Her om dagen snakket han om en høy lyd, og lurte på om det var greit at han holdt seg for øra![]()
Det var dønn stille i huset![]()
Det lover godt det daOg de ble nådd rasende fort![]()
Jøss første jeg har hørt som sier det
Hu spiser alt av kaker omtrentmen jeg har sjokoladekake i fryseren som vi skal fylle og pynte neste helg
en prøvekake på en ny oppskrifter som jeg skal ha i dåpen
![]()