Lørdagskveld

Nektarin

Glad i forumet
Desemberglede 2015
Samboeren min har satt på en film som ikke er helt min stil, mens jeg sitter med hånda dypt nedi smågodtposen. :-P

Har planer om å prøve å oppdatere meg her inne samtidig som jeg fullfører genseren til kommende storebror. Å avslutte påbegynte strikkeprosjekt kan være utrolig vanskelig. Jeg liker best å begynne, men nå har mamma satt ned foten for å ta over. :-D "du er tross alt over 30år nå sier hun". Haha

Hva gjør dere i kveld da? :)

Samboeren min har satt på en film som ikke er helt min stil, mens jeg sitter med hånda dypt nedi smågodtposen. :-P

Har planer om å prøve å oppdatere meg her inne samtidig som jeg fullfører genseren til kommende storebror. Å avslutte påbegynte strikkeprosjekt kan være utrolig vanskelig. Jeg liker best å begynne, men nå har mamma satt ned foten for å ta over. :-D "du er tross alt over 30år nå sier hun". Haha

Hva gjør dere i kveld da? :)
Filmer magen som blir skjev :p lillegutt presser på ene siden og ruller over mot andre siden! Er litt freaky ;) ellers er jeg grisetrøtt. Hadde første dag med skikkelig søvn natt til i dag. Herremin, våknet som et nytt menneske <3 får Taco pizza straks av barnefaren :) snille mannen tar godt vare på meg.. ellers bare vært mye kos med serier

Filmer magen som blir skjev :p lillegutt presser på ene siden og ruller over mot andre siden! Er litt freaky ;) ellers er jeg grisetrøtt. Hadde første dag med skikkelig søvn natt til i dag. Herremin, våknet som et nytt menneske <3 får Taco pizza straks av barnefaren :) snille mannen tar godt vare på meg.. ellers bare vært mye kos med serier
Er du hjemme nå? :)

Har lagd hjemmelaget pizza, det er så deilig å endelig kunne lage mat igjen :p ellers er det tv og sofa som gjelder :)

Vi har hatt besøk av et vennepar, spist hjemmelagd pizza og spilt spill. De reiste nettopp, jeg er utslitt og ligger på sofaen å kjenner på at lillemann har hikke i magen, mens samboeren rydder opp etter kalaset :) Det har vært på mye spark og bevegelser i magen de to siste døgnene, så jeg føler meg helt mørbanka :P

Vi har sittet i stua og hørt på masse god musikk, mannen har lest og jeg har ferdigstilt den strikka kjøreposen. Sååå deilig å bli ferdig med noe:-) Vi var på bytur og shopping tidligere i dag, skikkelig kjærestedag:-) Var sliten når jeg kom hjem, så har bare slappet av i ettermiddag.

Back
Topp