Farlig godtSjokoladekake er godt det![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Farlig godtSjokoladekake er godt det![]()
Har du mistet mannfolket?!HAdde trolig jeg også syntes dersom det ikke var for at jeg altså lider av søvnmangel med kort lunte, dårlig humor og strikk ungene har strukket for langt en del ganger. Men de sovnet fint og lett og greit, snille demDet vil helst jeg også, har bare tusen ting på snakkelista med mannen og hadde vært fint om vi kom igang. Hvor er han, tro?
Det er jo en mulighetJEg mp jo bare det, om jeg så altså avslutter tunikaen for nå, og tar dressen før jeg fullfører den
Joda, ble vist bare ei lita økt i kveld, så nå ligger jeg også på sofaenMå jo hvile litt innimellom![]()
Ikke sjans til det jeg. Han sover gjerne opp til 1 - 1.5 timer i vognen men må vigge litt på den hvert 20. - 30 min hvis jeg vil han skal sove i 1-1.5 tPleier ofte legge meg ned å hvile med guttungen, men i dag hvilte han ikke lenger enn 20min![]()
Har stoppet opp nåGår det saktere mot 11 000 her nå? Det er da ikke såååå langt igjen!! Men synes det gikk fortere i formiddag? Og jeg som er så trøtt, så trøtt, vet ikke hvor mye lenger jeg klarer bidra...
Hadde vært utrolig hyggeligDu er så flink
Komme til Bergen å lage middag til meg du![]()
ååhh nei daså. da blir det vanskelig.Ikke sjans til det jeg. Han sover gjerne opp til 1 - 1.5 timer i vognen men må vigge litt på den hvert 20. - 30 min hvis jeg vil han skal sove i 1-1.5 t
Haha, så herlig forklaringGuttungen sier at helg er en tid man koser seg.
Følgelig var det ikke helg da vi dro fra mormor fredag, for begynnelsen av en helg må være koselig, og å sitte i bilen og vente (20 minutter kjøring pluss henting i bhg underveis) er ikke koselig, så HELGA en begynte når vi kom hjem.
kan sove her når du er på reise med jobbHadde vært utrolig hyggelig
Så moro daÅ ja, 27100 mennesker lagee litt liv![]()
Det synes du nokHe he er fint det
Er du trøtt idag?Tidlig kveld i kveld også tenker jeg
Sorry, men da er jeg som regel opptatt kl 9-23...kan sove her når du er på reise med jobb![]()
Sorry, men da er jeg som regel opptatt kl 9-23...

Så da blir det tidlige kvelderååhh nei daså. da blir det vanskelig.
Jeg skjønte det.Tenkte at da kunne du laget så mye god mat vettu
Neida, men en times shopping er gøy![]()
Ja mini våknet i 5 tiden idag:-/Er du trøtt idag?![]()
Må nesten det da jaSå da blir det tidlige kvelder![]()
hihiJeg skjønte det.
Skulle gjerne ha gjort det