Skravletråd Oktober

Ja. Jenta skriker en del og er plaga med luft og tennr på vei. Men en ting er sikkert - hun sover godt og lenge :) legger seg 19 og er for trøtt til å starta dagen klokka 6 når hun skal ha mat. blir mat i 1 tiden og 6 tiden. Ellers sover hun godt :)

idag skal mannen være hjemme med snuppa. Og jeg og min mamma på shopping og kafe ;) vært en total katastofe å ha med lille de to siste dagene. Plutselig hylskriking som varer en times tid.:S så idag har hun kosedag med pappa ;)

Blir kos for de det :) og hyggelig for deg og din mor å ha litt tid for dere selv :)

Alt mulig:p strikk gensre i utgangspunktet. Sy de som har isette ermer :)

Foreløpig er det kjøpt stoff til puter. Det blir mitt første prosjekt. Så tenker jeg sengesett i starwars til snupps for å overraske mannen som er star wars frelst :p
Så gøy:D. Stjeler mamma sin symaskin jeg de få gangene jeg finner på å sy noe:D

Haha:P ingen lysning her!
Innekos hørtes herlig ut, blir nok det her også;)

Da har nok jeg litt bedre Vær enn deg enn så lenge :P det er så herlig når det er dårlig vær ute og man ikke må noe og sitte inne med en te kopp og kose/leke med lillebror :) selv om apa og elefanten på babygymmen er kuler enn meg virker det som for tiden Haha

Blir kos for de det :) og hyggelig for deg og din mor å ha litt tid for dere selv :)
Ja :) blir deilig. Nå ligger de inne i senga vår og sover faktisk :p fikk tid til å dusje og drikke kaffe helt alene ;) hva skal du idag da?

Back
Topp