Hvilken bil skal dere se på?Skal kanskje ut å se på bil...![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvilken bil skal dere se på?Skal kanskje ut å se på bil...![]()
Så det er hos deg regnet havnetFlott vær?!
Håper det var ironi for her regner det
Ingen planer, du da??
Ja det kan jeg tenke meg, litt kjedelig å ikke kunne veksle litt når man skal veldig langt.. sånn er det greit med pappa for han foretrekker å kjøre selv![]()
Alt muligSå gøy. Hva du har lyst til å sy?
Jeg får ikke frøkna på snart 9 til å sove til kl 9 engang annet enn på ferie når hu har snudd døgnet Haha![]()
Men så deilig å ha rolige morgener daher må jeg jo opp med frøkna i uka allikevel så spiller ikke noen rolle om de er en eller to som er våkne da
Hva skal du i dag da?
Åh, jeg liker volvo! Vi skulle ha en v70 mener jeg det var, men endte opp med mitsubishi asx istedenforEn volvo v50![]()
Hm nei. Kan jo håpe det kommer i butikkene. men kan liksom ikke gå å vente på detNei det har jeg ikke sett noe sted.
HahaHaha liker du ikke været altså???her har det slutta å regne og blitt litt lysere, men kan ikke se annet enn skyer på himmelen ennå da
![]()
Innekos med te og lillebror har jeg på følelsen at det blir. Om det ikke starter å regne så blir det nok en trilletur etterhvert men ikke ennå for det gidder jeg ikke![]()
Så spennende daSkal kanskje ut å se på bil...![]()
Morn. Herlig det daGod morgen!
Jeg og guttungen fikk frokost på sengen![]()
Haha, så grei du erSå det er hos deg regnet havnet. Du kan bare beholde det for min del
![]()
Hehe, da er det jo greit
Liker det egentlig jeg og, men er vel mest fordi det er det jeg er vant til![]()
Hihi, det har han bare godt avJa. Eller slitsomt kanskjehaha.
Åh, jeg liker volvo! Vi skulle ha en v70 mener jeg det var, men endte opp med mitsubishi asx istedenfor![]()
God morgenGod morgen!
Jeg og guttungen fikk frokost på sengen![]()