Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du må ende på 250 synes jegSå nå er spm :
Skal dette være siste innlegg og jeg ender på 230 innlegg og rundt tall, eller satse på at jeg får inn ti innlegg til???
Har ikke peiling, men ca 15 sider da? Har standard innstillingene på appenJa hvor mange innlegg siden du var innom sist?
Så får vi en pekepinn?
Håper på det; er super fornøyd med fargevalgetBlir bra da?
Hehe, spørs hvor mye det er igjen av lysta når mitt er ferdigKommer du hit og?
Hva var fargen igjen?Håper på det; er super fornøyd med fargevalget![]()
God natt og sov godtNei, nå er det natta her
God natt, jenter!
Deilig med alenetid![]()
Nå og til jul er det fysikk. Så har jeg et håp om å ta anatomi, men der driver de og endrer på privatist reglene. Til våren blir det 30 studiepoeng i matematikk og oktober blir det kjemi. Det er iallefall planenDet var jo en del... Er alt innen matematikk? Hva er det du videreutdanner deg til igjen?
Nei det er umulig når det går så fortKan ikke få med seg alt
Jo takk det samme ;-)Du får ha god natt![]()
Det et helt sant altsåNei det er umulig når det går så fort
Ikke rukket enda :-oDet må du gjøre
Ti til. Det går fortSå nå er spm :
Skal dette være siste innlegg og jeg ender på 230 innlegg og rundt tall, eller satse på at jeg får inn ti innlegg til???
Høres heftig ut spør du meg :-oHar ikke helt bestemt meg. Tror jeg prøver meg på en i desember, kanskje en i feb-mars, tre i mai/juni og en i oktober.
Har du ikke..Ikke rukket enda :-o
Ikke jeg hellerJa det synes jeg altså,husker ikke hva vi hadde da Tamara ga oss utfordringen da