Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God natt og sov godtJaja... Sovest skal det ihvertfall![]()
Det må du gjøreFår gå innom en tur ;-)
Har ikke helt bestemt meg. Tror jeg prøver meg på en i desember, kanskje en i feb-mars, tre i mai/juni og en i oktober.Skal du ta mange eksamener?
Jeg også må det snartDet må jeg og kjenner jeg...
Hahahaha, ingen klisterhjerne på noen av oss med andre ordHa ha ikke jeg heller
Ca 30 innlegg hele tiden :-oHenger du langt etter?
Ja! Lett for når man er et svimhode som leser som privatistAh det er kjipt da
He he nei tydeligvis ikke detHahahaha, ingen klisterhjerne på noen av oss med andre ord![]()
Deilig med alenetidHer ble det litt alenetid i stua![]()
Det krever litt selvdisiplin det jaJa! Lett for når man er et svimhode som leser som privatist
Er ikke så mye det daCa 30 innlegg hele tiden :-o
Ja da er du godt kjent med at tida flyr :-oJa, det er en herlig alderHar to store gutter på 7 og 10 i tillegg, så prøver å nyte småbarnstida litt ekstra denne gangen
Vet hvor fort det går!
Vi er flinkeÅ der nådde vi 9600, går unna![]()
Det var jo en del... Er alt innen matematikk? Hva er det du videreutdanner deg til igjen?Har ikke helt bestemt meg. Tror jeg prøver meg på en i desember, kanskje en i feb-mars, tre i mai/juni og en i oktober.
Det går stortsett greitDet krever litt selvdisiplin det ja
Ja det synes jeg altså,husker ikke hva vi hadde da Tamara ga oss utfordringen daVi er flinke![]()
Ja det med søvn er viktigDet går stortsett greithåper ungene snart begynner å sove om nettene. Da blir det sikkert litt lettere
Så nå er spm :Ja det har jeg også funnet ut