Krösa Maja
Forumet er livet
Hender dere at dere ikke gjør noe?
Vi har vært så mye syke i det siste, så har vært mye inne
Vi har vært så mye syke i det siste, så har vært mye inne
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å ja det hender det,om det har skjedd mye i uken.
Vi er på lekeland/museum
Badelabd
På besøk eller har besøk
Søndagsturer i skogen
Vi må finne på noe hver dag, og må være litt ute. Er det dårlig vær så kan vi i det minste ta en tur på nærsenteret bare for å se litt folk om det ikke er andre inneakriviteter noe sted (kino, lekeland, svømmehall, museum, bibliotek, besøk el). Vi er gjerne i skogen. Formiddagene er late da. Vi venter til yngste har sovet formiddagadupp før vi gjør noe aktivt, eldste elsker late morgener i pysjen foran tv/nettbrett.
Orker ikke unger med ubrukt energiFlinke dere er, jeg er nok litt inne menneske til tider. Men er veldig godt å komme ut når man får til det![]()
Nei det går utover forstandenOrker ikke unger med ubrukt energi![]()
Orker ikke unger med ubrukt energi![]()
Det er det,skjer så mye stort sett hele tiden..Deilig å ta det med ro i blant også![]()
Ja det er mine også, hvertfall eldste. Men jeg ser han har godt av å være ute og være litt sosial enten med oss eller andre. Synes ikke noe om å være inne hjemme en hel helg med barn.Mine er ganske flinke til å aktivere seg selv til tider, og det er litt godt. Men ja ubrukt energi kan tære på de fleste![]()