Tapte seg?!Aner ikke om vi har begynt å ta opp den :-o
Samboer synes den tapte seg :-o
Vi har 19 episoder på opptak :-o
Digger Reddington!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tapte seg?!Aner ikke om vi har begynt å ta opp den :-o
Samboer synes den tapte seg :-o
Vi har 19 episoder på opptak :-o
Altfor lenge å vente!!Ååå en uke til ny episode fra the blacklist :/ haven ser jeg på nåi morgen er det å besøke svigermor og hun kjøper Lillelam dress til lille N i bursdagsgave
![]()
Må ikke legge deg helt ennå![]()
Felles skravle2016Men skriver hun noe generelt ellers da???
He he den har flydd avgårde daSkal prøve å holde meg oppe litt til! Dagen i dag har gått litt for fort til at det føles OK å gå til sengs enda![]()
Huff daEr dørvakt på ett utested så jobber til kl 2 i natt;-)
He he den har flydd avgårde da
Det gjør som regel mammaeneJa er visst det ;-)
Jeg passer litt bedre på![]()
Sant nokHehe men det kan jo hende det blir bra, det vet du jo ikke før du har prøvd![]()
Er her ennå daEr du sviker?
Å sovner tidlig han da ja.
Det er dumt å glemme drikke...Ja det gjør nok det Hehekan være flink og prøve å spise litt frukt gjennom dagen i morra da hvertfall så jeg får i meg litt væske for jeg glemmer å drikke også
![]()
TullehøneJeg føler meg langt ifra ungnoen ganger tenker jeg at jeg kan virkelig ikke skjønne at jeg har 40 år igjen i arbeidslivet, fordi jeg føler at jeg nærmer meg 80 år
![]()
Det rr digg daVirkelig.. Veldig kjekt likevel! Ble fort helg, da!![]()
Du er jaggu flinkHar ryddet stue, kjøkken og lekeromher går det unna
![]()
He he må lage det mer spennende hver kveld daJa da er han skutt, han starter egentlig ved kl 5 men om han sovner da så må jeg starte dagen ennå tidligere så da blir det lek og lang tid på kveldstell og kveldsmat va 17.30 så sovner han mens han raperhender han holder ut til nærmere 19 om det skjer noe veldig spennende
![]()
Jeg ogsåNei bare litt innimellom
Du må ikke skravle så myeUnder 1500 innlegg igjen![]()