Krösa Maja
Forumet er livet
Ikke jeg heller. Snakker vi om strikketøy?
Var det jeg tenkte også? En forkortelse på strikketøy
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke jeg heller. Snakker vi om strikketøy?
Aldri hørt noen si hårstrikketJeg spør hvor hårstrikket mitt er, ikke hvor hårstrikken min er...![]()
Samme herEn strikk
En kjeks
Et drops
Et hamster
Hæ?? Sier du et strikk? Hvordan bøyer du da? Et strikk-strikket? Det er jo en strikk-strikken! :-oOg jeg har aldri hørt en strikk?!![]()
Ikke jeg heller. En hårstrikk-hårstrikkenAldri hørt noen si hårstrikket
Men det blir jo "å strikke"Var det jeg tenkte også? En forkortelse på strikketøyhihi
Hæ?? Sier du et strikk? Hvordan bøyer du da? Et strikk-strikket? Det er jo en strikk-strikken! :-o
Og dere som sier et hamster, sier dere hamsteret? Det er jo en hamster-hamsteren! Er det dialekt som gjør at dere bruker et og en om hverandre? Aldri hørt at folk blander kjønn på ord.. Så rart!
Hva sier du?
En eller et strikk?
En eller et kjeks?
En eller et drops?
En eller et hamster?
Jeg husker jeg og en venninne hadde en diskusjon om drops på ungdomsskolen.![]()
Men det blir jo "å strikke"
Ja, her sier vi et strikk- strikketHæ?? Sier du et strikk? Hvordan bøyer du da? Et strikk-strikket? Det er jo en strikk-strikken! :-o
Og dere som sier et hamster, sier dere hamsteret? Det er jo en hamster-hamsteren! Er det dialekt som gjør at dere bruker et og en om hverandre? Aldri hørt at folk blander kjønn på ord.. Så rart!
Sier man her ogJa, her sier vi et strikk- strikketmest naturlig ting i verden?
Ble ganske overrasket over at ikke alle sier det?!![]()
Et strikkHva sier du?
En eller et strikk?
En eller et kjeks?
En eller et drops?
En eller et hamster?
Jeg husker jeg og en venninne hadde en diskusjon om drops på ungdomsskolen.![]()
HAHA!!!!! Det hørtes helt på månen utLikte du kjekset mitt?![]()
LolHAHA!!!!! Det hørtes helt på månen ut![]()
Skal det være et kjeks? Jeg har bakt dem sjæl!