JaStakkars lillekjipt at hun plages..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JaStakkars lillekjipt at hun plages..
Elggryte er jo fantastiskMen jeg må jo få spist noe av det som er oppi der, sist påfyll var nesten 40 kg elg og noe hjortnei hu er hos faren denne helgen så bare jeg som skal spise, og da pleier det å bli dårlig med mat
![]()
Jada, har skjønt det er en hemmelig. Funderte bare på hva som var lurt sidene skravletallene har vært dårligeDet er vel en hemmelighet
Plukket potet....hvor??I daaag har jeg.. Plukket potet. Det er skikkelig ikke-spennende..
Også.. Fikk jeg lillebror til å prøve sokken (julegaven) til min andre lillebror og.. Den passet greit, så nå burde jeg EGENTLIG hive meg rundt for å strikke den andre også. ><
Får håpe vi kan få opp nivået litt men merker selv jeg faller fort av hvis jeg blir opptatt med noe eller jeg rett og slett glemmer meg litt bort
Håper han sover nå daRen og pen og veldig trøtt![]()
Jeg eg utrolig trøtt og vurderer rett og slett å legge meg snart
Gasse på, gasse på
Prøver ihvertfall!
Kanskje de sover alle tre
Synes det er bittelitt mer liv her idag enn igårså kan jo håpe!
Kanskje man må få vite ka stelleveske det er å folk får mer fart på tastefingrene?Vet merke, men modell
![]()
Jeg har sovet i hele dag så er ikke veldig trøtt ennåMuligens rett og slett flere enn meg som er..... TRØTT?
Jeg egner meg egentlig til veldig lite for tiden... det er en anelse frustrerene...
Du er da ikke alene??![]()
Skjønte detJada, har skjønt det er en hemmelig. Funderte bare på hva som var lurt sidene skravletallene har vært dårlige
Er nok trolig det. Hun har da avslørt litt nå da, at det er en veskeDet er vel en hemmelighet
Bare å sette til side penger om man har mulighet![]()
Ja å det er jo fintEr nok trolig det. Hun har da avslørt litt nå da, at det er en veske
Jada, har skjønt det er en hemmelig. Funderte bare på hva som var lurt sidene skravletallene har vært dårlige
Ja, det er sant. Det med veske sa hun vel i dag.Nå vet vi i alle fall at det er en veske, før visste vi vel bare at det var "en hemmelig premie"?