Vi som bruker CBFM ;) !

Oki. Jeg tror jeg hadde el på mandag faktisk for alt slimet forsvant da men er jo slim nå å men ikke så mye på en måte. Samtidig så tenker jeg at max skal jo være høyeste på disse monitorene men jeg vet ikke om den viser max I forhold til LH stigning eller om den viser fordi det nærmer seg el. Kan vel ha el under status høy og ikke nødvendigvis bare på max. Jeg aner ikke :-D

man pleier å ha el slim noen dager før el.. jeg regner med at du la inn aksjer rundt disse tidene, så det "slimet" du finner nå kan også være rester av sæd. Monitoren viser max fordi den merker en stigning av Lh - som betyr at EL vil snart finne sted. En el test forteller deg ikke at du 100 % har hatt el, men at det er høyt innhold av LH i urin..Som regel så har el tester riktig, men noen kan få utslag uten at egget klarer å slippe.. Dette opplever de med cyster på eggstokkene. SÅ ja, man kan ha el under status høy, fordi det er ikke sikkert at monitoren har fått med seg stigningen på ettermiddagen / kvelden :)

Jeg har også bare fått høy på cbfm i 7 dager nå. har to dager igjen av testperioden. hvis du ser lenger opp så er det bilder av el tester jeg ar dobbeltsjekket med på kvelden. Så håper cbfm finner max neste måned på meg også!:)
Det var voldsomt da! Håper den viser riktig når den blir kjent med oss, så vi kan føle oss trygge på å få med oss EL! :-)

:smiley-bounce016Weeee!! Jeg er gravid! Jeg kan nesten ikke tro det er sant :D
Første pp med cbfm og concive plus. Fikk ikke max på cbfm. Har veldig tro på at det var concive plus som gjorde susen.

Gratulerer så mye :D
Jeg er også i første pp med å prøve cbfm sånn som du har på bilde. Og håper den gir resultater etterhvert. Men jeg lurer på hvor du har kjøpt concive plus? :) alt må testes :p

Gratulerer så mye :D
Jeg er også i første pp med å prøve cbfm sånn som du har på bilde. Og håper den gir resultater etterhvert. Men jeg lurer på hvor du har kjøpt concive plus? :) alt må testes :p
Tusen takk! :-)
Fertil.no. Enig alt må testes! :-)

Våkner opp i dag og tenker at jeg må teste men hører ingen alarm så jeg sjekker monitoren og den spør ikke etter test? Er på dag 16 og det står bare høy. Skal jeg ikke teste mer i denne syklusen?

Første pp med cbfm og concive plus. Fikk ikke max på cbfm. Har veldig tro på at det var concive plus som gjorde susen.

GRATULERER!!! SÅ GLAD JEG BLE PÅ DINE VEGNE! :talk017 Drt må være en fantadtisk følelse! Nyt dette. Gratulerer igjen :Heartbigred

Våkner opp i dag og tenker at jeg må teste men hører ingen alarm så jeg sjekker monitoren og den spør ikke etter test? Er på dag 16 og det står bare høy. Skal jeg ikke teste mer i denne syklusen?

Hmm. Så rart. Når du går inn på kalenderen, er det noen orange felt der?

Gratulerer så masse Pilot :D <3

Så utrolig morro :)
Send over masse babystøv til oss andre, så satser vi åå at spiren sitter her også snart :)

Cd 10 i dag, tok første test på cbfm i dag:)
Glemte selvfølgelig av hele greia i går, så..
Den er fremdeles på lav da, men håper på høy snart :)
Mannen reiste selvfølgelig på jobb igjen i dag, kommer tilbake neste onsdag, så dette er sikkert ikke vår mnd :/ beregner el rundt ca 17-18, og han kommer hjem på cd 17.

Hmm. Så rart. Når du går inn på kalenderen, er det noen orange felt der?

Nei det er det ikke. Skulle det vært det? Det er lilla markert på 7 av dagene mørkeblå på tirsdag og onsdag og lilla på i dag igjen. Nederst i venstre hjørne er det en grønn kloss på en måte. Er den ferdig å be om tester? Hvor lenge pleier den å be om de? Det avhenger vel litt på syklus da men :-)

Hvorfor viser cbfm fortsatt høy og ber om flere testpinner??, og ALLLE andre el tester er heeeeelt negativ? Jeg begynner å føle at cbfm bare spør om pinnner for å bruke den opp, for å så at jeg må kjøpe nye.
Hei. Har du den eldre versjonen eller CBFM advanced? På min er det oransje felt når det er testdager. Den sier høy når den har funnet østrogen..men viser maximal (mørkeblå) når den har funnet LH stigning. Min viser ofte max i to dager, og så blir den automatisk (uten å teste) HØY dagen etterpå. Håper det var litt til hjelp.

Gratulerer så masse Pilot :D <3

Så utrolig morro :)
Send over masse babystøv til oss andre, så satser vi åå at spiren sitter her også snart :)
Tusen takk! Måtte bare spiren klore seg fast hele veien denne gangen!

Masse babystøv kommer deres vei :-)

GRATULERER!!! SÅ GLAD JEG BLE PÅ DINE VEGNE! :talk017 Drt må være en fantadtisk følelse! Nyt dette. Gratulerer igjen :Heartbigred
Tusen takk! :-)
Jeg nyter max!
Også er jeg så overrasket. For jeg var helt sikker på at det ikke hadde klaffet denne pp. Tok bare en test for å prøve monitoren.
Sjokket var stort når det lyste gravid mot meg!

Back
Topp