TakkGod bedring til den![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkGod bedring til den![]()
Må ut en tur vi også, men vente til vi har spist nystekte kanelknuterDet er det,koselig å gå tursammen
Vil ikke lade?Arg lite strøm på mobilen og den vil ikke lade:-S
Å skjønner vi skal til dere førstMå ut en tur vi også, men vente til vi har spist nystekte kanelknuter![]()
Jepp, spurte i b arnehagen i morges om hvor vi skulle møte og fikk vite det er i morgen.Trodde han det var i dag ?
Nei:-/. Greit gammel tlf og bare en nødløsning til jeg får den nye tilbake fra reperasjon men det skjer ikke før mandag tidligst:-/Vil ikke lade?
Høres ikke bra ut..
Bare å stikke innom detÅ skjønner vi skal til dere først
Det var greit du spurte daJepp, spurte i b arnehagen i morges om hvor vi skulle møte og fikk vite det er i morgen.
Passer meg veldig bra
Tusen takkMasse, masse, masse lykke til
Kjedelig det da:/Nei:-/. Greit gammel tlf og bare en nødløsning til jeg får den nye tilbake fra reperasjon men det skjer ikke før mandag tidligst:-/
Kommer snartBare å stikke innom det![]()
Tar de straks ut av ovnen nåKommer snart
Mini fikk tak i den og mistet den i bakken. Endte med knust skjerm:-/. Heldigvis dekker forsikringen reperasjonen.Kjedelig det da:/
Hva skjedde med telefonen din?
Okei. Så bra at det ble dekket daMini fikk tak i den og mistet den i bakken. Endte med knust skjerm:-/. Heldigvis dekker forsikringen reperasjonen.
Ja synes også detOkei. Så bra at det ble dekket da![]()
Kan jo fort bli dyrt.Ja synes også det. Men nå ryker straks telefonen til tross for at ladetegnet er der. Men vil visst ikke ta til seg strøm:-/
Tusen takkMasse lykke til![]()