Awww herligOg der ble lekebaby kosebaby gitt.
Han har litt tid til meg i dag også![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Awww herligOg der ble lekebaby kosebaby gitt.
Han har litt tid til meg i dag også![]()
Fant ingen grunn.Huff så tristja det skjønner jeg godt
vi mistet lille E før lille N og nå 4 ganger etter hun. Det funderes i om noe skjer når hjerte begynner å slå. Ikke med fosteret men noe med mine verdier. Eller bare uflaks. Fant de noen grunn hos dere?
Er ikke så glad i egon egentligEgon Er bra detborsett fra den vi var på og ble dårlige
Elsker fridays![]()
Huff så tristFant ingen grunn.
Utviklingn bare stoppet omtrent når hjertet skulle begynne å slå, men kroppen min kvittet seg ikke med det og det ble oppdaget i uke 9/10
Jeg er veldig lei av Egon, jeg...Er ikke så glad i egon egentlig
Vi dpiser der sjelden,er vel 2 år siden sistJeg er veldig lei av Egon, jeg...
Det kommer nok skal du se, det tar litt tid.Huff så tristjeg er virkelig heldig som har lille N men vil gjerne ha 2 søsken
![]()
Blir nok det samme herDet kommer nok skal du se, det tar litt tid.
Nå som jeg har de barna jeg skal ha, tenker jeg veldig lite på de som ikke ble, det løsnet veldig når vi fikk lille U.
Vi fikk de barna vi skulle ha tross motstand, og jeg skal aldri oppleve det marerittet igjen![]()
Du har vært heldig som har fått deDet kommer nok skal du se, det tar litt tid.
Nå som jeg har de barna jeg skal ha, tenker jeg veldig lite på de som ikke ble, det løsnet veldig når vi fikk lille U.
Vi fikk de barna vi skulle ha tross motstand, og jeg skal aldri oppleve det marerittet igjen![]()
Nei fint lite i grunnSkjer det noe her i dag da?![]()
Hva holder du på med da?Nei fint lite i grunn
Da har du jo "god tid".Blir nok det samme herhar fortsatt noen år på meg. 25 nå
![]()
Hva skjer i morgen danå skal jeg nyte en rislunsj og kopp tehuff jeg kjenner nervene komme for morgen dagen ...
Æsj dahmmm lurer på om jeg har fått en liten betennelse i såret på fingeren...
Gikk helt sikkert fint javanlig i bhgmen hjemme er det kos og smokk og hun er sliten idag så var nok ekstra sårt. gikk nok bra etter hvert
hun har med kyllingnugets i dag sammen med skyr mini
![]()
Fint liteHva holder du på med da?
Skjer det noe spennende i helgen ?![]()
Deilig noen ganger det ogsåFint litetenkte å gå tur når kb kommer om en time
Ja litt men ikke veldig..Æsj daverker den?