Skravletråd Oktober

Huff så trist :( ja det skjønner jeg godt ❤️ vi mistet lille E før lille N og nå 4 ganger etter hun. Det funderes i om noe skjer når hjerte begynner å slå. Ikke med fosteret men noe med mine verdier. Eller bare uflaks. Fant de noen grunn hos dere?
Fant ingen grunn.
Utviklingn bare stoppet omtrent når hjertet skulle begynne å slå, men kroppen min kvittet seg ikke med det og det ble oppdaget i uke 9/10

Fant ingen grunn.
Utviklingn bare stoppet omtrent når hjertet skulle begynne å slå, men kroppen min kvittet seg ikke med det og det ble oppdaget i uke 9/10
Huff så trist :( jeg er virkelig heldig som har lille N men vil gjerne ha 2 søsken ❤️

Huff så trist :( jeg er virkelig heldig som har lille N men vil gjerne ha 2 søsken ❤️
Det kommer nok skal du se, det tar litt tid.
Nå som jeg har de barna jeg skal ha, tenker jeg veldig lite på de som ikke ble, det løsnet veldig når vi fikk lille U.
Vi fikk de barna vi skulle ha tross motstand, og jeg skal aldri oppleve det marerittet igjen :)

Skjer det noe her i dag da? :)

Det kommer nok skal du se, det tar litt tid.
Nå som jeg har de barna jeg skal ha, tenker jeg veldig lite på de som ikke ble, det løsnet veldig når vi fikk lille U.
Vi fikk de barna vi skulle ha tross motstand, og jeg skal aldri oppleve det marerittet igjen :)
Blir nok det samme her ❤️ har fortsatt noen år på meg. 25 nå :)

Back
Topp