ikke santMå alltid se meg tilbake jeg også, og vinke, men det er for at jeg ikke vil at hun skal tro jeg forlater henne.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ikke santMå alltid se meg tilbake jeg også, og vinke, men det er for at jeg ikke vil at hun skal tro jeg forlater henne.![]()
Uff da.hmmm lurer på om jeg har fått en liten betennelse i såret på fingeren...
Liker det!Minst mulig tenkte jeg
Ble oppdaga på seksukerskontrollen. De hadde håpa jeg hadde blødd det ut til nå, men så heldig var jeg ikkeBra du kom deg til legen og oppdaget det da![]()
tror jeg må i butikken og kjøpe plaster. Har ihvertfall renset detUff da.
Rense det og sette på plaster?
Woopsikke santmen jeg så tilbake 3-4 ganger kanskje ups
![]()
Ja, jeg ville holdt meg noen dager til, så du ikke blir skuffaei venninne maser om at jeg skal teste meg med ukeindikatoren min eller kjøpe test. jeg er bare 8 DPOer det ikke vell tidlig?
Det gjør jeg ogsåLiker det!
Hadde ikke testet nåei venninne maser om at jeg skal teste meg med ukeindikatoren min eller kjøpe test. jeg er bare 8 DPOer det ikke vell tidlig?
ja <3Woopshun vet nå at du er der da
![]()
Ikke spør det jeg er, jeg testet med strimler fra 7-8 DPO, men det var fordi jeg måtte begynne med medisiner med en gang jeg fant ut jeg var gravid ellers ville vi miste igjen.ei venninne maser om at jeg skal teste meg med ukeindikatoren min eller kjøpe test. jeg er bare 8 DPOer det ikke vell tidlig?
om det er spire i magen er det ikke mer enn 3 uker ut i svangerskapetHadde ikke testet nå
Så kjedeligDen postpkken som skulle komme mellom 8 og 12 kom visst ikke
jeg skal og teste pga medisiner, men testen har ikke slått ut før slutten av uke 5 på meg. har noe med andre hormonene igjen så da vil jeg være 14-15 DPO når jeg kan starte med medsinene. tar Albyl-EIkke spør det jeg er, jeg testet med strimler fra 7-8 DPO, men det var fordi jeg måtte begynne med medisiner med en gang jeg fant ut jeg var gravid ellers ville vi miste igjen.
Ukesindikator så tidlig er bare tull.
Brukte først digital når jeg hadde fått god strek på strimelen.
Uansett, masse lykke til
Flere av de julegreiene fra villeroy and bochSå kjedelig
Hva venter du på?
Jeg skulle ta Albyl-E, Crinone og Fragmin.jeg skal og teste pga medisiner, men testen har ikke slått ut før slutten av uke 5 på meg. har noe med andre hormonene igjen så da vil jeg være 14-15 DPO når jeg kan starte med medsinene. tar Albyl-E![]()