JuniBaby2016
Betatt av forumet
Overraskende bra! Men mye trøtt!Hvordan er dagsformen deres?
Min er god, merker i grunn ikke noe til graviditeten, så her er alt som normalt.
Deg da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Overraskende bra! Men mye trøtt!Hvordan er dagsformen deres?
Min er god, merker i grunn ikke noe til graviditeten, så her er alt som normalt.
Jeg har blitt skikkelig forkjøla, også er jeg småkvalm og har litt spenninger i puppene innimellom. Litt vondt i magen innimellom og veldig oppblåst til tider. Ellers i god formHvordan er dagsformen deres?
Føler den er alt for bra. Føler meg overhode ikke gravid annet enn at jeg er litt mer trøtt. Kan vel også trygt si at jeg er rimelig oppblåst på kvelden. Men utenom det syntes jeg at jeg har skremmende lite symptomer. Blir jo nesten stressa for at det er noe galt!
Ein del murringer og sliten i ryggen. Va litt småuggen før frokost i morges. Får varmekav når eg står øve grytene på jobb, men har heldigvis fri 1veke fra i kveldHvordan er dagsformen deres?
Er det flere som har drømmer om graviditeten? Testet jo positivt på mandag, for to dager siden, og de to siste nettene har jeg drømt at jeg har blødd. Vært så glad når jeg har våknet og skjønt at det var en drøm.
Noen som har begynt å kjenne seg trøtte? Jeg kjenner jeg har vært ganske trøtt i dag, selv om jeg sov greit i natt, og jeg har også hatt hodepine.![]()
Ein del murringer og sliten i ryggen. Va litt småuggen før frokost i morges. Får varmekav når eg står øve grytene på jobb, men har heldigvis fri 1veke fra i kveldprøve å holda meg travel sånn at tio fram te 12 veker skal gå fort, så i måro reise eg på husmorferie
![]()
Ska ikkje så veldig langt, reise til Stavanger! Men må vekk litt, mannen har vært permittert siden juni og eg trenge litt jentetid ;-) han skal jo alltid være med og sitter oppi oss om eg får besøkSå deilig med fri en uke! Hvor reiser du da?
Enig i at vi må finne på ting å gjøre sånn at tiden frem til uke 12 går fortSkal en uke på ferie i uke 9, så jeg håper de siste to ukene etter hjemkomst går fort!
Men tiden fra 5+2 til 9+0 (når vi reiser), den snegler seg avgårde...
Ska ikkje så veldig langt, reise til Stavanger! Men må vekk litt, mannen har vært permittert siden juni og eg trenge litt jentetid ;-) han skal jo alltid være med og sitter oppi oss om eg får besøk![]()
Hu eg ska te e ei av veldig få som veit det så då blir det ikkje mas om alkohol iallfall![]()
Hjelpe å reise vekk litt ja, får tenkt litt på andre ting dåhar heldigvis lange dager når eg jobbe så 3-4 dagar fyke avgårde!
Kor går dåkas ferie då?
Høres herlig ut, me va i syden i april så blir vel ikkje meir med oss i år :-/ svigerfar ville spandere tyrkiatur, men om me hadde reist hadde ikkje mannen fått dagpenger, og så va det så viktig at søstrene hans blei prioritert og då passa det ikkje for megVi skal på sydenferieSatser på en uke med sol og varme! Og at formen min fortsatt er fin sånn at vi kan dra på utflukter og turer. Blir godt med sol på kroppen
![]()
Jeg har en gutt, og jeg var rimelig kvalm dette svangerskapetBlir spennende å se hvordan det blir å jobbe... Håper ikke jeg blir så kvalm som forrige gang. Har to jenter fra før, og vært kvalm i begge svangerskapene. Kanskje det blir gutt nå og jeg slipper kvalmen???Noen som opplevd noe lignende? Har jo hørt at det er myter om akkurat dette, uten at jeg egentlig tror på det. Men kan jo håpe....
![]()
Jeg er ganske trøtt om dagen, tidvis umulig å holde øynene åpne!Hvordan er dagsformen deres?
Flere som ble småforkjøla etter positiv test?jeg har gått rundt over ei uke nå med vond hals og snørrete nese
i dag har hodet begynt å verke også... æsj altså.. oppblåst, og pjusk
![]()
Heldig...!Nei men var kjempeforkjøla under EL heheså var vel akkurat blitt god igjen når den positive testen kom.
Jepp! Og i går tok det seg opp til kjempeforkjølaFlere som ble småforkjøla etter positiv test?jeg har gått rundt over ei uke nå med vond hals og snørrete nese
i dag har hodet begynt å verke også... æsj altså.. oppblåst, og pjusk
![]()
Jeg har også drømt to ganger nå at jeg har blødd, så du er ikke alene! Hver gang spratt jeg opp da jeg våknet og løp til toalettet for å sjekke![]()