Skravletråd for Juni-jentene!

Freya

Elsker forumet
Jeg fant ingen skravletråd, så da oppretter jeg like så godt en. Regner med at det er flere som ønsker å skravle litt om det som skjer rundt graviditeten (og alt annet kanskje) framover! :)

Jeg tok forresten en clearblue digital med ukesindikator i dag. Testet første gang positivt i går med en butikk-test, men det føles mye mer virkelig når det lyser opp "gravid 2-3 uker" på testen. :D
Og det stemmer jo også med virkeligheten!

Klar jeg også!:-) jeg fikk 3+ en uke etter testdagen, men måtte handle meg en ny en på lørdag for å se at det fremdeles var noe der:) er så svak at det blir vel sikkert en test til før ultralyd:p

Så gøy med flere! Jeg har jo en igjen i pakken, så jeg tenkte å vente en uke og ta en til da. Håper jo å få 3+. :D

Jeg tok forresten en clearblue digital med ukesindikator i dag. Testet første gang positivt i går med en butikk-test, men det føles mye mer virkelig når det lyser opp "gravid 2-3 uker" på testen. :D
Og det stemmer jo også med virkeligheten!

Høres veldig bra ut :) Godt å få en så klar bekreftelse.

Det er jo det! Kjenner litt på at jeg ikke klarer å glede meg over graviditeten enda, siden jeg tenker det er stor sjans for SA. Er jo så mange som opplever det, og har enda ikke opplevd det med to tidligere graviditeter og fødsler. Nå som vi har latt inntrykkene synke er vi blit veldig klar for en til, og det ville vært ganske trist om det skjedde noe... Men man kan jo ikke gå å tenke på det!

Noen som har begynt å kjenne seg trøtte? Jeg kjenner jeg har vært ganske trøtt i dag, selv om jeg sov greit i natt, og jeg har også hatt hodepine. :(

Det er jo det! Kjenner litt på at jeg ikke klarer å glede meg over graviditeten enda, siden jeg tenker det er stor sjans for SA. Er jo så mange som opplever det, og har enda ikke opplevd det med to tidligere graviditeter og fødsler. Nå som vi har latt inntrykkene synke er vi blit veldig klar for en til, og det ville vært ganske trist om det skjedde noe... Men man kan jo ikke gå å tenke på det!

Noen som har begynt å kjenne seg trøtte? Jeg kjenner jeg har vært ganske trøtt i dag, selv om jeg sov greit i natt, og jeg har også hatt hodepine. :(

Jeg har sovet to(!!!) "dupper" i dag til tross for god natt, og hatt hodepine.. Så ja;TRØTT!! :p

Må bli flinkere å drikke mer vann på formiddagen, tror det kan hjelpe litt for hodepinen, det er lov å håpe st det er så enkelt i alle fall :p :)

Kjenner til det ja! Er så trøtt at jeg måtte avlyse en middag jeg var invitert til i dag :/ Hadde ikke nubbsjans til å klare å holde meg våken i 12 timer.... :P

Jobber kveldskift om dagene, er så trøtt at jeg kunnet ja sovner stående :o

Det er slitsomt med denne trøttheten. Gjør arbeidsdagen så lang..
I natt har jeg hatt hodepine og våknet flere ganger.. Prøvde å unngå å ta paracet, men klokka fire måtte jeg krype til korset. I tillegg ble jeg jo vekt av en 11 måneder baby som ikke ville sove. Så jeg er sliten i dag. :(

Det er slitsomt med denne trøttheten. Gjør arbeidsdagen så lang..
I natt har jeg hatt hodepine og våknet flere ganger.. Prøvde å unngå å ta paracet, men klokka fire måtte jeg krype til korset. I tillegg ble jeg jo vekt av en 11 måneder baby som ikke ville sove. Så jeg er sliten i dag. :(

Det skjønner jeg godt. Det er ikke så lett å stå i alt når man ikke får sove...

Blir spennende å se hvordan det blir å jobbe... Håper ikke jeg blir så kvalm som forrige gang. Har to jenter fra før, og vært kvalm i begge svangerskapene. Kanskje det blir gutt nå og jeg slipper kvalmen??? :D Noen som opplevd noe lignende? Har jo hørt at det er myter om akkurat dette, uten at jeg egentlig tror på det. Men kan jo håpe.... ;)

Jeg har en gutt.. og jeg var ikke kvalm.. MEN jeg har ei venninne som har 3 gutter og har vært såå kvalm hele tiden.. og venninner med begge kjønn som har vært kvalme begge ganger... så det spørs ;) Dessverre...!

Jeg har en gutt.. og jeg var ikke kvalm.. MEN jeg har ei venninne som har 3 gutter og har vært såå kvalm hele tiden.. og venninner med begge kjønn som har vært kvalme begge ganger... så det spørs ;) Dessverre...!

Ja, det var det jeg trodde! Ville jo vært veldig rart om det ikke var noen vitenskapelige rapporter på det, for det er relativt enkelt og teste. :P

Er det flere som har drømmer om graviditeten? Testet jo positivt på mandag, for to dager siden, og de to siste nettene har jeg drømt at jeg har blødd. Vært så glad når jeg har våknet og skjønt at det var en drøm.

Hvordan er dagsformen deres?

Min er god, merker i grunn ikke noe til graviditeten, så her er alt som normalt.

Hvordan er dagsformen deres?

Min er god, merker i grunn ikke noe til graviditeten, så her er alt som normalt.
Føler den er alt for bra. Føler meg overhode ikke gravid annet enn at jeg er litt mer trøtt. Kan vel også trygt si at jeg er rimelig oppblåst på kvelden. Men utenom det syntes jeg at jeg har skremmende lite symptomer. Blir jo nesten stressa for at det er noe galt!

Back
Topp