Hva er på menyen?Middagen er begynt på og mannen henter i barnehagen![]()
Var godt å sove litt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva er på menyen?Middagen er begynt på og mannen henter i barnehagen![]()
Var godt å sove litt![]()
Hehehar du andre pågående prosjekter?
Sovner på gulvet daNeida skulle absolutt ikke sove og får være grenser hvor lenge jeg gidder å vugge vognen. Nå sutrer hsn på gulvet
Noe nytt jeg aldri har laget før.Hva er på menyen?
Sperrer meg liksom inne og det er kjipt. Men visstnok veldig vanlig å gjøreDet skjønner jeg.. :/
Jeg er også glad i mørkt, da spesielt marineblå. Bare tenker at til denne buksen så kan man ikke gå for mørkt kanskje pga. fletteneJeg personlig ville hatt en litt mørkere enn den på bildet, men det er jo smak og behag![]()
Ja sunnheten himself!Gjennom hos mannen!?![]()
Han kommer ikke til å sovne selv på gulvet. Da ligger han heller å hylgråter og skriker som en skulle tro noen mishandlet hanSovner på gulvet da
Hehe, neida. Eller bare litt på en grytelapp igjen og et skjerf. Så det trenger jeg ikke få ferdig.
Så er vel en slik bukse til hver av ungene, og så må jeg lage juleoutfiten![]()
Uff da så kjedeligHan kommer ikke til å sovne selv på gulvet. Da ligger han heller å hylgråter og skriker som en skulle tro noen mishandlet han
Hva skal dere ha i dag?Må vel starte på middagen her også
Så kjedelig :/ håpe du får noe hjelp til å komme deg ut.Sperrer meg liksom inne og det er kjipt. Men visstnok veldig vanlig å gjøre
TomatsuppeHva skal dere ha i dag?![]()
Ja.. Skulle ønske han sovnet av seg selv men han nekter og ender men gråting.Uff da så kjedelig
Mmm, det hørtes godt ut, du får oppdatere hvordan det smakerNoe nytt jeg aldri har laget før.
Ovnsbakt kyllingfilet med gnocchi i tomatsaus. Har fersk basilikum og parmesan oppå.
Det er jo godtTomatsuppeenkelt siden vi skal på kamp
Ja.Strikker du til jul til begge eller?![]()
Det skal jeg gjøreMmm, det hørtes godt ut, du får oppdatere hvordan det smaker![]()
Jeg er også glad i mørkt, da spesielt marineblå. Bare tenker at til denne buksen så kan man ikke gå for mørkt kanskje pga. flettene