Ja den er nydelig.Syns fargen på bildet var kjempefin![]()
Velger jeg grå eller beige er den mer arvevennlig til begge kjønn da.
frøken vinglepetter altså
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja den er nydelig.Syns fargen på bildet var kjempefin![]()
Kjedelig. Man føler liksom at man "kaster" bort tid når man blir sittende å ventekjenner til den... men fastlege kan være opp til en time forskinket. ikke i det siste da![]()
Ja, liker den fargen jeg også, som på modellen...hmm..skal ikke være lett.
Usikker på beige..men ja det er jo fint.
Går jeg for beige kan snuppa fint bruke den etterpå da, det er jo veldig greit.
Jeg elsker marineblå, men redd flettene ikke vil bli så fremhevet da.
Ja den er nydelig.
frøken vinglepetter altså![]()
arbeid i skjermet virksomhet. NAV skal kartlegge min arbeidsevne. jeg bruker en hel uke på å komme meg igjen. det er veldig koselig folk der og trives, men det er ikke noe kroppen min trives medHva slags tiltak er det?
Alt det du skriver der er som om jeg kunne sagt det selvJa, det er sant..men jeg kunne fint brukt denne til begge kjønn jeg
Ellers ville jeg hatt grå...elsker grå![]()
jepp... glad jeg ikke jobber jeg. han er veldig nøye med hver pasient så det er derfor, men med sterk belysing og mye lyder sliter jeg meg ut av å venteKjedelig. Man føler liksom at man "kaster" bort tid når man blir sittende å vente
Du sier noe der da. beige er jo en flott farge ser også, bare den ikke blir for mørk tenker jeg da![]()
Joda , sant nok. Det er egentlig ikke noe i veien for det.Ja, det er sant..men jeg kunne fint brukt denne til begge kjønn jeg
Ellers ville jeg hatt grå...elsker grå![]()
Marineblå eller som på modellen?
Vil ikke marineblå fjerne detaljene av flettene??hmm
Ja den er nydelig.
frøken vinglepetter altså![]()
Ja, liker den fargen jeg også, som på modellen...hmm..skal ikke være lett.
Usikker på beige..men ja det er jo fint.
Går jeg for beige kan snuppa fint bruke den etterpå da, det er jo veldig greit.
Jeg elsker marineblå, men redd flettene ikke vil bli så fremhevet da.
Ja. Du syns den på modellen er for lys?Hmm de syntes kanskje ikke så godt med en veldig mørk blåfarge nei.. Hva med en mellomblå?
Kan fint bruke blå til jente evt en fin brunfarge går til begge kjønn![]()
Åh, det høres jo spennende ut da, synd at kroppen ikke skal henge medarbeid i skjermet virksomhet. NAV skal kartlegge min arbeidsevne. jeg bruker en hel uke på å komme meg igjen. det er veldig koselig folk der og trives, men det er ikke noe kroppen min trives med
Ja må gå for en lys fargeElsker maribeblå selv, men vet fra de tingene jeg har strikket i marineblå, at detaljer kan forsvinne lett. Tror de ville bli mye mer fremhevet i en lys farge![]()
Skjønner det :/jepp... glad jeg ikke jobber jeg. han er veldig nøye med hver pasient så det er derfor, men med sterk belysing og mye lyder sliter jeg meg ut av å vente
Nææhh lys beige da![]()
Joda , sant nok. Det er egentlig ikke noe i veien for det.
Lysegrått er fint![]()
det er jo detÅh, det høres jo spennende ut da, synd at kroppen ikke skal henge med![]()
men legen er dyktig og flink så jeg er glad jeg har hanSkjønner det :/
Skulle jeg begynt nå så hadde det blitt fargen på modellen, men ikke klar for å begynne endaHvor havner du?![]()