Det går fortOkei, lite stykke å dra da. Alltid greit med litt inspirasjon også![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det går fortOkei, lite stykke å dra da. Alltid greit med litt inspirasjon også![]()
Uff da,det var tidligHer var det flere som måtte skrape is i morges...![]()
Høres bra utHar hatt en veldig fin helg
Vært på flere besøk, skogtur og vasket hus
Enn der?
1 time og 20 min da kanskje. 25 av de på fergaDet hørtes ut som en fin dager det lang for dere å reise til Trondheim?
Okei. Da var det ikke så ikke daDet går fortegentlig så er det bare 20 min til ferga og 15 min etter så det er vel relativt kortere enn 1,5 time egentlig
![]()
Må få gjort litt jaEr det husarbeid-dag idag?![]()
Ja, for tidlig enda.Ja det er det, så må vel snart gjøre det selv om det blir lenge til vi tar den i bruk da jeg har en varm liten tass![]()
Hurra, flaks du fant dem daI en pose med babyklær,de lå veldig godt gjemt der. Gode nyheten er at jeg slipper kjøpe noen nye nå da![]()
Det kan jeg tenke megHøres bra ut
Jeg har vært hos svigers og henta gutta mine etter høstferien! Godt å få dem hjem![]()
Vi skal lete kjøkken inspirasjon, skal jo pusse opp hele huset her innen ca et årSkal dere noe spesielt?
Det er det ogsåHøres deilig ut![]()
Ja, jeg er veldig fornøydHurra, flaks du fant dem da![]()
Ja greit å få litt ordenJa, det er det
Jeg mente jo at de lå der, men hadde sett litt gjennom dem når de var i kjelleren. I går tok jeg ut alt fra posene og da dukket de opp
Fikk organisert klærne litt bedre også nå og det er jo en fordel.
Kjenner det her også..Seriøst trøtt i dag..
Fysj, altfor tidlig å bli kaldt!Det var ikke nesten her. Måtte gni meg en ekstra gang i øynene når jeg så gradestokken her![]()
Neida, for meg som er vant til strekningen så er det gjort på en feiOkei. Da var det ikke så ikke da![]()
Hihi...det er helt genialt!Ingenting er som starte en slankekur med et stort kakestykke..
Fryktelig tidlig syns jeg. Kun 6,5 grad her nåUff da,det var tidlig
Ja, så slipper jeg lete gjennom alt neste gang også. Fikk sortert ut noen klær som skal gis bort også. Er begrenset hvor mye man får brukt også..Ja greit å få litt orden