Mannen ryddet kjøkkenet i går, så det var strøkentHengt opp klær og ryddet kjøkken
Må vel vaske litt mer klær
Har satt på ei maskin med klær og må få vasket noen flere i dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mannen ryddet kjøkkenet i går, så det var strøkentHengt opp klær og ryddet kjøkken
Må vel vaske litt mer klær
Haha ja. huffHaha Jaggu godt du er søt, for du hørtes sikkert litt teit ut når du trasser slik![]()

God morgenGod morgen
Barn er levert I bhg, og jeg har lagt sammen litt klær. Skal til Trondheim i dag, så må vel komme meg I dusjen å gjøre meg klar etterhvert.
Jeg måtte rydde garderoben i gangen for at folk skulle ha et sted å henge fra seg tøy i dåpen, så klarte i den forbindelse å gå gjennom det barna har av yttertøy.Ja trenger litt varme klær nå når høsten er kommet. Heldigvis meldt fint vær til torsdag da
![]()
God morgenGod morgen
Barn er levert I bhg, og jeg har lagt sammen litt klær. Skal til Trondheim i dag, så må vel komme meg I dusjen å gjøre meg klar etterhvert.
He he godt du fant deDe lå i en stor pose med babyklær, men alt for godt gjemt. Slipper heldigvis å kjøpe noen nye bukser nå da![]()
God morgen
Grei anledning å få sjekket hva en trenger av yttertøyJeg måtte rydde garderoben i gangen for at folk skulle ha et sted å henge fra seg tøy i dåpen, så klarte i den forbindelse å gå gjennom det barna har av yttertøy.
Tenker jeg tar et tur og spiser lunsj med mamma etter lønning, barna trenger fleece og hun bor ved Norwegian outlet
Sov godt når jeg først sovnetJa sovet som en stein fra jeg la meg 23 til 7
du da?
Noen.Åh så bra
Det tror jeg påAlt du lager ser så godt ut
Greit å få hjelp med noe
Hva er planene i dag da?
Jippi, så deilig!!I dag dro endelig svigers hjem, jjuubbiii!
Dåpen gikk veldig bra, hyggelige gjester og god matGrei anledning å få sjekket hva en trenger av yttertøy. Hvordan gikk dåpen?
Koselig med slike turer. Mamma har også snakket om en tur til byen med lunch og litt shopping etter høstferien
![]()
Det er detEr vel på tide å skravle seg litt opp etter helga![]()
Ja, jeg ble veldig fornøyd i gårHe he godt du fant de![]()
Så braDåpen gikk veldig bra, hyggelige gjester og god mat![]()
Okei, bra det da iallefallSov godt når jeg først sovnet![]()
Mmm...hørtes ut som en perfekt bursdag!Jeg kom på at jeg skal i bursdag til ei venninne etter på. Vi skal på et gammeldags konditori hvor de har verdens beste kaker! mmm.... bra start på uka!
Har hatt en veldig fin helgDet er det
Hatt en fin helg??
God formiddag søte KenguGod morgen alle sammen