Noen.
Skal prøve å lage en ukesmeny for resten an uken.
Dra å bytte en racerbil.
Kjøpe kniv til eldsten
Rydde etter dåpen
Aha. Høres ut som nok planer det.
Her kommer vognposen i hus i dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen.
Skal prøve å lage en ukesmeny for resten an uken.
Dra å bytte en racerbil.
Kjøpe kniv til eldsten
Rydde etter dåpen
Og hvor fant du de?Endelig fant jeg de to buksene jeg har letet etter lenge![]()
Yes, hehe.Det går heldigvis over igjen da![]()
Trodde nesten det var rim på gresset i morges!!Fy søren å huskaldt det er her i dag
I en pose med babyklær,de lå veldig godt gjemt der. Gode nyheten er at jeg slipper kjøpe noen nye nå daOg hvor fant du de?![]()
Litt å gjøre i dag daKos deg på jobb
Nei nå er det tid for flaskevask og koking da jeg ikke orket å ta det i går selv om jeg hater å stå opp til masse møkkete flaskerså skal jeg få tatt litt i hagen, rydde fryseren, pakke ned Elgkjøttdeig og så skal frøkna på overnatting hos min mor. Så da blir det vel å kjede seg i kveld Hehe
Det var ikke nesten her. Måtte gni meg en ekstra gang i øynene når jeg så gradestokken herTrodde nesten det var rim på gresset i morges!!![]()
Ikea tur. Hurra .. må ha noen småting til vaskerommet også skal vi lete etter inspirasjon til kjøkkenetGod morgen. Noe spennende som skjer i Trondheim idag?
![]()
Mmm...hørtes ut som en perfekt bursdag!![]()
Takk takk, sola skinner her i dag, så håper det blir en koselig tur med gubbis.God morgen
God tur![]()
Blir da spennende det. Har vel det meste derIkea tur. Hurra .. må ha noen småting til vaskerommet også skal vi lete etter inspirasjon til kjøkkenet![]()
Hihi...håper du får en fin dagVi skal ut en del ærender.
Hente vognposen, expert, sykkelbutikken etc.
Venninne kommer på middag i ettermiddagDvs. hun kommer mest for å leke med guttungen
Jeg er ikke like poppis lenger
![]()
TakkGod morgenDu får ha en fin dag i Trondheim
![]()
Jeg fikk veldig lyst på kake selv altsåIngenting er som starte en slankekur med et stort kakestykke..
Her var det flere som måtte skrape is i morges...Trodde nesten det var rim på gresset i morges!!![]()
Da håper jeg du får deg litt søvn selv ogsåÅ hjelpes der ble jeg trøtt.
Siden lille U sover så tror jeg at jeg legger meg litt igjen
God formiddag og god turGod morgen
Barn er levert I bhg, og jeg har lagt sammen litt klær. Skal til Trondheim i dag, så må vel komme meg I dusjen å gjøre meg klar etterhvert.
Ja, vi vet ikke hvor vi skal kjøpe kjøkken enda, men det er greit å få litt inspirasjon og se hva de harBlir da spennende det. Har vel det meste der
Bor dere langt unna?
Glemte å svare at vi bor ca 1, 5 time unna. Litt I underkant men 25 av de er på ei fergeBlir da spennende det. Har vel det meste der
Bor dere langt unna?