God kveld :-DGod kveld jenter![]()
Planer for kvelden?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God kveld :-DGod kveld jenter![]()
Hehe, bor dere tett?Nei er ikke det,men naboen hae nok hørt meg rope![]()
He he gjør jeg? Det her mp jeg vise mannenJa, det vet jegmen du virker så rolig og avbalansert på det du skriver
![]()
Bor i tomannsboligHehe, bor dere tett?![]()
Har gått over nåHvordan går det nå da?
Skjer det lite llers?Nja, da skjer det iallefall noe de helgene ;-)
Og det er jo valgfritt, så passer det ikke så passer det ikke ;-)
Lærte kjempemasseIkke gale det da. Håper du lærer masse![]()
Vært rolig her i dag daHekkan, straffe seg å vær borte i 5 timer... :-/. Skravlet mye her:-D
Har da ikke vært så ille her i dag.Hekkan, straffe seg å vær borte i 5 timer... :-/. Skravlet mye her:-D
Det har jeg også sååå lyst på:-/. Prøvde å hinte til gubben men tror ikke han tok det hintet:-(Åhh så sinnsykt deilig det var med kinamat![]()
Lage roser?Lærte kjempemasse. Nå må jeg bare lære meg å lage roser også
![]()
Da er det ikke rart de hører degBor i tomannsbolig
Vært rolig her idag daHekkan, straffe seg å vær borte i 5 timer... :-/. Skravlet mye her:-D
Har ikke lyst på noe.Det har jeg også sååå lyst på:-/. Prøvde å hinte til gubben men tror ikke han tok det hintet:-(
Nøyaktig det samme svarte jegVært rolig her i dag da![]()
Hahaha må da være litt av ett synFader altså! Hater når naboen ser på fotball!!! Han hopper og skriker der oppe...og flekker opp terrassedøra og brøler ut hver gang det blir mål. Altså..hallo? Du bor i ei blokk, mann...ikke langt utpå landet uten naboer
*irritert*![]()
Tja de hører oss nok på andre siden ogsåDa er det ikke rart de hører deg![]()
Og jegNøyaktig det samme svarte jeg![]()
Vi tenkte likt daNøyaktig det samme svarte jeg![]()