Samme her! Men må nok skifte til vinterdekk på bilen imorgen![]()
Oj, allerede?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her! Men må nok skifte til vinterdekk på bilen imorgen![]()
går bra men vondt i hodet og fik mye sår på øyelokketOi, så uheldig!!håper det går bra?!
Ja ikke sant velHehe, godt vi er flere![]()
Hadde en sånn selvJa, det er helt supert![]()
Det hadde i grunn det jaHadde vært herlig!![]()
Nå har vi vært på bruktmarkedet.Kos derehåper dere finner masse fint!

Ikke gale det da. Håper du lærer masseHåper det ihvertfall. Var vel 900 hun skulle ha og da dekket det kakebunn og utstyr
. Også har hun visst leid lokale for å få plass
Kjøper gaver til datteren til mannen, men ikke til våre gutterHvordan frekke og forskjellsbehander?
Neida, klager ikke på det heller sånnsett.Hehemen det kan du jo ikke klage på!
Verre når de er frekke, forskjellsbehandler barna, og ufattelig lite opptatt av hygiene og renslighet!!![]()
Sikkert lurtHar dusjet etterpå![]()
Kjøper gaver til datteren til mannen, men ikke til våre gutterog lar henne pakke opp foran gutta!!
Spanderer sydentur på to av barnebarna sine, men ikke de andre
Frekk som i masse nedlatende kommentarer, snoker på soverommet til meg og mannen, leser personlige brev osv..
Hva har hun gjort nå?Hurra for snill forumansvarlig
Det er mitt håp ogsåHar et håp om å være ferdig innen midten av november. Desemberstresset gidder jeg ikke![]()
Å jeisann,hva er det for en oppførsel daKjøper gaver til datteren til mannen, men ikke til våre gutterog lar henne pakke opp foran gutta!!
Spanderer sydentur på to av barnebarna sine, men ikke de andre
Frekk som i masse nedlatende kommentarer, snoker på soverommet til meg og mannen, leser personlige brev osv..
Til han var ett årVar heldig du og davarte det lenge og?
Den kom hitHvor ble det av sola da?
Er nok lurt det med slikt ustabilt værSamme her! Men må nok skifte til vinterdekk på bilen imorgen![]()
Ja det var nok detSikkert lurt![]()
Ja det er artigJa, ikke sant:O men gøy å se utviklingen for det går så fort når de er så små![]()