Dialekt-tråden

Gooood måren igjen! :D
Planer for dagen?
Well hello, Mary Lou!:D
Planer får dagen ja.. Hmm, si dæ! Driv lura på um e ska båkå skulbrø ettekårt!:-) Hoga på færsk gjærbakst!:-)
Eillers så ligg e ænda!:-P Vore ute å lufta ferijæstn min (honn åt bror min æ hær på haustferi, hehe), men la me att å ligg høyre på vinn såm yle ute å kjeinne på at veslmeinn i mågån driv snur se:-)
Du ska idag da? ?:-)

Well hello, Mary Lou!:D
Planer får dagen ja.. Hmm, si dæ! Driv lura på um e ska båkå skulbrø ettekårt!:-) Hoga på færsk gjærbakst!:-)
Eillers så ligg e ænda!:-P Vore ute å lufta ferijæstn min (honn åt bror min æ hær på haustferi, hehe), men la me att å ligg høyre på vinn såm yle ute å kjeinne på at veslmeinn i mågån driv snur se:-)
Du ska idag da? ?:-)

Koseligt med baking og liv i magen :D
Her har me ingen planer...gubben har fri, men tror han ska ut.. Så ka eg og mini ska finna på vett eg ikkje ennå :)

Koseligt med baking og liv i magen :D
Her har me ingen planer...gubben har fri, men tror han ska ut.. Så ka eg og mini ska finna på vett eg ikkje ennå :)
Jaa, tykjy dæ altså:D
Aha! :-) Gubben hær i huse jobba åverti idag, så heinn æ nok ikkje heime att før rondt 5-tie.. Heilt greitt får heinn å arbeie någre time ækstra, da fæ'n næmmele kjøre truck ;)

Back
Topp