jenta86
Gift med forumet
Ja!Så kjekt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja!Så kjekt![]()
Jeg bakte cookies i går. På en onsdag![]()
Bake muffins i morgen tror jeg![]()
*host* skal ikke si det til noen*host* gubben kjøpte toro-pose..haha![]()
Grunn til å være det...tar på å være i bade/lekelandEr trøtt jeg,blir tidlig kveld
Vært på farten I hele dag?Er trøtt jeg,blir tidlig kveld
Trodde vi skulle få besøk i dag, men ble ikke noe av det. Har til helga daDet er lov det og![]()
Det hender seg det forekommer litt baketips her inneDere frister noe veldig her, synes jeg!
Jeg baker aldri, men jaggu fikk jeg ikke lyst nå, som dere holder på slik![]()
Bruker ikke tråd, men surrer bacon rundt.Høres ut som du klarer det godt!Maten hørtes også helt fantastisk ut. Jeg har aldri klart å lage noen former for rull. De faller bare fra hverandre når jeg tar av den tråden som liksom skal få det hele til å samle seg
![]()
Manner meg opp til å gå fra sofaen til sengen jegEr trøtt jeg,blir tidlig kveld
Bruker ikke tråd, men surrer bacon rundt.
De skal stekes i morgen og regner med å legge ut oppskrift, fremgangsmåte og bilder på bloggen i morgen kveld.
http://musemorsinlilleverden.blogg.no/
Ikke verst bare detHer ble det jaggu toropose denne gang![]()
Tusen takkTenker på dere
Nei, hvordan gjør du det?Men sprekker det ikke for deg med "bare" bacon? Jeg har nemlig prøvd det og, og har endt opp med tråd, for da ser det i det minste ikke helt maltraktert ut før det kommer ut av ovnen.Må ta en titt på bloggen din
![]()
Så herligDa kom mannen inn igjen nå med sovende baby![]()
Det gjør det,tåler ikke klor heller så jeg bøir utrolig slitenGrunn til å være det...tar på å være i bade/lekeland![]()
Tror de jeg har er gått ut på datoIkke verst bare det. Har ikke det i hus en gang
![]()