M
Moderator Heidi
Guest
Kommer riene av seg selv uansett hva vi gjør, eller kan de påvirkes? Hvor vonde er de? Hvor lenge kan én ri vare? Og stemmer det at fødselen vil ligne på egen mors fødsler?
Les mer her
Les mer her
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og nei.... Det stemmer ikke at man får ''lignende'' som sin mors fødsler...![]()
Såpass ja!!Hahah.
Min mor har hatt 3 lange og en super kort fødsel, 34t-32t-28t-1t fra første rie, gutten ble født i trappen på vei ut i bilen rett etter vannet gikk. Lang åpningstid med oss tre store, men trykkingen har vært over på 20 min med alle sammen.
Jeg har hatt 31t-6t-5t. og 2-4 timers trykking med alle tre.
Kan ikke akkurat sammenlignes med min mor sine, annet enn total lengden på den første fødselen.![]()
Enig. Min mor snakker ikke om de fødslene sine men jeg regner med at hvis det hadde vært slik, så hadde søstra mi og jeg hatt ganske like fødsler. Og det hadde vi ikke. Hos meg kan man vel nesten si at ungen ploppa ut, mens det ble full stopp hos henne og begge fødslene endte opp med keisersnitt.Og nei.... Det stemmer ikke at man får ''lignende'' som sin mors fødsler...![]()
gikk i trapper og gangen og riene var like uansett. Såpass ja.. Du er en plopper du altså!!Enig. Min mor snakker ikke om de fødslene sine men jeg regner med at hvis det hadde vært slik, så hadde søstra mi og jeg hatt ganske like fødsler. Og det hadde vi ikke. Hos meg kan man vel nesten si at ungen ploppa ut, mens det ble full stopp hos henne og begge fødslene endte opp med keisersnitt.
Ikke med mamma, men både jeg og søstra mi fikk nr 1 i uke 34. Hun gikk til termin med nr 2, så det blir spennende å se om jeg hermer igjenNoen som ser en sammenheng mellom mor/søster osv i forhold til svangerskapslengde? Altså om man føder før eller etter termin?
Hehe, det er nok noen som er enda mer plopper enn meg. Men når riene først kom i gang så var det jo unnagjort på noen få timerSåpass ja.. Du er en plopper du altså!!Litt misunnelig
![]()
Noen som ser en sammenheng mellom mor/søster osv i forhold til svangerskapslengde? Altså om man føder før eller etter termin?
Hehe, ja en styrtfødsel er vel heller ikke å anbefale sier dem så...Hehe, det er nok noen som er enda mer plopper enn meg. Men når riene først kom i gang så var det jo unnagjort på noen få timer![]()
WTF!?!?!?!Glad jeg ikke hadde som mamma sin. For jeg stakk ut hodet for å hilse på, før jeg smatt inn igjen for å gjemme meg. Titt-tei![]()
Nei takk. Mannen min er resultatet av en styrtfødsel og han ble født på badet på sykehusetHehe, ja en styrtfødsel er vel heller ikke å anbefale sier dem så...![]()