Pusting

Fruktplukker

:)
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Flere som puster som om man aldri har trent? Høres ut som den utrente dama eller en som konstant er oppgitt.. Og jeg har ikke fosteret oppi lungene enda føler jeg :p

Har det på samme måte! Sliter med pusten, og blir andpusten bare av å snu med på sofaen. Å puste nå føles ganske likt som da jeg befant meg på 3-4000 meters høyde på Kilimanjaro for noen år siden...

Ikke opplevd noen problemer med det. Kan ikke huske jeg gjorde det sist heller.

Jepp!! Her pustes det tungt av hver minste lille ting! Men nå går jo livmora opp til ribbeina så forstår det jo forsåvidt ;) plages mer presset mot ribbeina ;)

Jeg føler meg konstant anpusten jeg!! Peser som bare det etter en tur opp trappa.. tar lang tid før jeg klarer å hente meg inn igjen også. Var ikke sånn med nr 1selv om jeg var større da, så aner ikke hvorfor jeg plutselig føler meg som en hval på land allerede nå denne gangen. Pust og peeees

Jeg var heller ikke sånn med første, før etterhvert og etter tung fysisk aktivitet. Jeg trenger ikke en trapp engang for å pese, sitter planta i sofaen og drar inn luft som om jeg har løpt maraton. Utrolig ufresht :p men jeg er rimelig svær nå i forhold til forrige gang.

Godt vi er i godt selskap, dere :p

Ja :p astmaen har også blitt verre, føler jeg har løpt 1000 meteren når jeg har hentet posten :p

Oh yes!
Jeg kan heller ikke huske at jeg hadde det sånn med de to første.
Nå skal det ingenting til! Snu meg i sengen, ta på sokker. Og så blir det i tillegg mye okking og uffing hver gang jeg må bøye meg ned, reise meg opp e.l.

Har det på samme måte! Sliter med pusten, og blir andpusten bare av å snu med på sofaen. Å puste nå føles ganske likt som da jeg befant meg på 3-4000 meters høyde på Kilimanjaro for noen år siden...
Morsomt at du skriver det, da dette er det alle forskning og artikler skriver :) så at man er tungpustet og føler man er mange høydemeter oppe er normalt!!!
Dem sammenligner jo også at er svangerskap er like tungt som om man skulle klatret et fjell i 9 mnd.. Så jeg synes ikke det er så rart at jeg er andpusten hele tidene

Skriver under her! Jeg føler jeg er tungpustet hele tiden og kan hele tiden høre meg selv puste men det blir værre og det høres ut (og kjennes nesten ut) som at jeg har løpt en lengre strekning om jeg går for fort opp trappen, synes det er småflaut haha.

Hehe, samme her! Må passe å minne mannen på at jeg ikke sukker fordi jeg er oppgitt, men fordi jeg har tung pust. Hver dag er ikke like ille heldigvis, slitsomt å ha det sånn.

Vil flytte senga ut i fri luft, føler jeg puster bedre da. Høres ut som en hval til tider. Puster og peser. Og kaver veldig om nettene

Blir andpusten av å reise meg fra sengen og tusle fram og tilbake til do, noe som vanligvis må gjøres opptil flere ganger fra leggetid til morgen... :P

Back
Topp