Skravletråd september

Hvorfor er BV mye mer spennende når jeg egentlig burde skrevet på en eksamen som skal leveres inn før jeg tar kvelden idag? :P

*lei lei lei*

Hvorfor er BV mye mer spennende når jeg egentlig burde skrevet på en eksamen som skal leveres inn før jeg tar kvelden idag? :p

*lei lei lei*
Høres utrolig kjent ut :P
Hva har du eksamen i?

Høres utrolig kjent ut :p
Hva har du eksamen i?

Pedagogiske prosesser.. Kjedelig. Burde vel egentlig hoppet av bacheloren første semester, men "problemet" mitt er jo at jeg elsker å holde på med fagene i praksis. Synd jeg ikke er flink student når det kommer til det teoretiske rundt.. Har i tillegg dysleksi og (litt) konsentrasjonsproblemer, så føles bare ut som et mas. Men er på siste året og mangler kun 6 eksamener og en bacheloroppgave før jeg er ferdig :)

Lammegryte.
For øyeblikket står masse rotgrønnsaker, urter og ben og koker.
Dette skal bli kraften jeg skal lager gryten på.
Lukter veldig godt, syns nesten litt synd på presten som skal komme, lukte men ikke få :p

Jeg er imponert over middagen, på en helt vanlig onsdag. Her er det hittil kjøpt inn middagspølser.... som blir.... tja, stekt, eller kokt, eller noe pølsegrytegreier?

Pedagogiske prosesser.. Kjedelig. Burde vel egentlig hoppet av bacheloren første semester, men "problemet" mitt er jo at jeg elsker å holde på med fagene i praksis. Synd jeg ikke er flink student når det kommer til det teoretiske rundt.. Har i tillegg dysleksi og (litt) konsentrasjonsproblemer, så føles bare ut som et mas. Men er på siste året og mangler kun 6 eksamener og en bacheloroppgave før jeg er ferdig :)
Stå på dette klarer du.
Jeg har også dysleksi og har bachelor :)
Tenk hvor deilig det er når du er ferdig

Lammegryte.
For øyeblikket står masse rotgrønnsaker, urter og ben og koker.
Dette skal bli kraften jeg skal lager gryten på.
Lukter veldig godt, syns nesten litt synd på presten som skal komme, lukte men ikke få :P
Høres godt ut:-). Kjekt å lage mat:-). Håper ikke presten er veldig sulten da når han kommer og kjenner slike gode lukter:-)

Jeg er imponert over middagen, på en helt vanlig onsdag. Her er det hittil kjøpt inn middagspølser.... som blir.... tja, stekt, eller kokt, eller noe pølsegrytegreier?
Jeg er jo bare hjemme så hvorfor ikke gjøre det ordentlig så lenge jeg kan.
Etter nyttår er jeg tilbake på jobb

Jeg er jo bare hjemme så hvorfor ikke gjøre det ordentlig så lenge jeg kan.
Etter nyttår er jeg tilbake på jobb

Jeg er jo også hjemme i dag da...

Jeg trenger bare mat ungene SPISER fort, men egentlig har jeg jo lang tid å lage den på siden jeg kunne begynt nå. Jeg stikker og henter dem om ikke så lenge da, vi skal ha spist ferdig 1630 så vi bør være hjemme i god tid før 16, og det tar meg en halvtime å hente begge to pga avstand til bhg, så sånn ikke så veldig lenge etter 15 tenker jeg

Sånn som ekstra utfordring i forhold til å skulle skravle 250 innlegg før jeg legger meg, og altså at tiden fra 1515-1730 går bort i "hente unger, lage middag, spise middag, dra på trening med lillesøster" så er jeg altså nå rett og slett TRØTT og har lyst å sove til 1515...

Jeg er jo også hjemme i dag da...

Jeg trenger bare mat ungene SPISER fort, men egentlig har jeg jo lang tid å lage den på siden jeg kunne begynt nå. Jeg stikker og henter dem om ikke så lenge da, vi skal ha spist ferdig 1630 så vi bør være hjemme i god tid før 16, og det tar meg en halvtime å hente begge to pga avstand til bhg, så sånn ikke så veldig lenge etter 15 tenker jeg
Du har bekkenløsning vennen.
Og jeg skal ikke hente noen.
Selvfølgelig styrer ikke du som meg, også gjør jeg itillegg mer enn deg fleste andre på kjøkkenet

Du har bekkenløsning vennen.
Og jeg skal ikke hente noen.
Selvfølgelig styrer ikke du som meg, også gjør jeg itillegg mer enn deg fleste andre på kjøkkenet

Men du har BABY, det har ikke jeg.

Og åpenbart et ryddig hus, det har jeg heller ikke. Her er kaos fra kjeller til loft. bokstavelig talt.

Jaja. en annen dag.

Back
Topp