Skravletråd september

Ikke dumt det :) Vi må nok ha fisk oftere når F blir større :) så får gubben vare late som om han liker det :p
Jeg syns det er viktig at barna vet at jeg ikke er så glad i laks.
Jeg vil at de skal smake på ting selv om de ikke er så glad i det, hva barn liker og ikke liker kan snu veldig fort.
Dersom de ser vi spiser ting de vet vi ikke er så glad i er det lettere å få dem til å smake på ting de tror de ikke liker.

Jeg syns det er viktig at barna vet at jeg ikke er så glad i laks.
Jeg vil at de skal smake på ting selv om de ikke er så glad i det, hva barn liker og ikke liker kan snu veldig fort.
Dersom de ser vi spiser ting de vet vi ikke er så glad i er det lettere å få dem til å smake på ting de tror de ikke liker.

Sant nok det da :)

Lysene blinker, det blåser til full storm ute. Regner mer sidelengs enn nedover. Krysser bare fingrene for at strømmen ikke går. :)
Regner med du full-lader mobil og slikt just in case?

Her skulle mini vade...men han bestemte seg visst heller for å sove hele kvelden :o
Og der?
Fint lite. Gubben er på trening og mini sover. Der da?
Koselig å se deg:D
Ganske stille her...
Tror alle venter på ny skravletråd:P

Ingenting spesielt som skjer her i kveld. Ser tv sammen med mannen. Han ordner brødskiver til meg nå :)
Ellers er jeg trøtt :P sovner tidlig i kveld også.

Stille her ja :P folk er vel utslitt :P

Må kanskje lage det jeg også etterhvert :-). Må bare lage plass i fryseren først:-)
Holder på å lage plass i fryseren her også:)
Må få plass til både brød og fylte horn:)

Ingenting spesielt som skjer her i kveld. Ser tv sammen med mannen. Han ordner brødskiver til meg nå :)
Ellers er jeg trøtt :P sovner tidlig i kveld også.

Stille her ja :P folk er vel utslitt :P
Snill mann du har:-).
Blir nok tidlig kveld her også:-D.
Folk er vel det og nyskjerrig på oktober og hvem som vinner i September :-)

Greit med litt plass da:-). Det gleder jeg meg til med det nye huset. Mer plass til fryseboks/skap:-)
Vi kvittet oss med den store fryseren når vi flyttet, men vi må kjøpe oss noe mer altså. Holder ikke som det er nå:/

Vi kvittet oss med den store fryseren når vi flyttet, men vi må kjøpe oss noe mer altså. Holder ikke som det er nå:/
Vi har kombiskap her vi leier. Merker det er veldig knapt spesielt hvis jeg kjøper inn litt middager og hiver i fryseren og gjerne baker litt også.

Back
Topp