Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her står den kjøleskapet nede
Ikke utenkelig, for meg er det nå "hente ungene, lage middag mens jeg ser til lekser, spise middag"-tid fremover.
Her bli det pasta med cream freich og laks.Her vle det en grandis, gitt...
Her bli det pasta med cream freich og laks.
BLÆ..
Skulle gjerne vært å trent meeen tiden strekker ikke til :-/. Får gå turer hellerDet er så forferdelig
Får håpe dere får beholde strømmenLysene blinker, det blåser til full storm ute. Regner mer sidelengs enn nedover. Krysser bare fingrene for at strømmen ikke går.![]()
Veldig kjektEn tynn treningsjakke på hmkjekt å ha på trilletur
![]()
Måtte lage middag til mannenHer var det stille nå![]()
HahaLille U har hatt 3 lurer i dag.
Alle har vært lange nok for meg til å gå på do og smøre meg mat, men ikke spise.
Ellers vil han bare ligge på fanget med smokken og kose siden han er trøtt.
Husarbeid kan jeg bare glemme.
Sitte med dataen mer enn 2 minutter kan jeg bare glemme
Oppmerksomhet = smil og latter
Ikke oppmerksomhet = sutring og skrik
Fikk så vidt vasket gulvet ved å samtidig skyve rundt på vippestolen og synge "tramp, tramp på en smurf" for full hals..
Måtte lage middag til mannen![]()
Er bare jeg som ikke er så veldig glad i laks, men resten av familie elsker det så da blir det en gang i blant..Alt går![]()
Det er like bra detSkulle gjerne vært å trent meeen tiden strekker ikke til :-/. Får gå turer heller![]()
Er bare jeg som ikke er så veldig glad i laks, men resten av familie elsker det så da blir det en gang i blant..
Vi har fisk to ganger i ukenJa, alle må få
Her burde vi ha laks mye oftere.. Eneste fisken gubbben spiser, og til og med den er nesten på tvang![]()
Vi har fisk to ganger i uken
Som regel hvit fisk.
Det vi hadde i dag var ikke så ille til å være laks..