Skravletråd september

Ja veldig. Ligger å venter på frokost nå. Dagens små gleder på sykehuset. Smakte ikke så været det glutenfrie brødet så

Ja det er gjerne de små tingene som man merker ekstra godt når man ligger på sykehuset. Hva pleier du å spise hjemme av brød egentlig?

God morgen :)

Nei det var jo ikke det, så tok han seg en lur på 1,5 time og våknet i sted. Så nå får vi håpe han sover mer enn korte dupper iløpet av dagen da :)

Sovet godt? Hva er dagens planer?
Krysser fingre for lange dupper:)
Jeg skal straks til frisør og litt shopping...du da?:)

Krysser fingre for lange dupper:)
Jeg skal straks til frisør og litt shopping...du da?:)

Lurer på om han har forstått det for nå har han sovnet igjen og håper det blir en god lur denne gangen også :)

Hva skal du shoppe?
Skal ta ukeshandling, planlegge middager denne uka, bake med frøkna (matteleksa) og ellers det standard med litt husarbeid :P

Ja veldig. Ligger å venter på frokost nå. Dagens små gleder på sykehuset. Smakte ikke så været det glutenfrie brødet så
Godt du har lite rier :) Satser på det stopper opp.

Frokost servert på senga er jo ikke så verst, selv om det blir kjedelig i lengden ;)

God morgen, forresten :)

Har vært opp siden 5:45 her, så det er nesten ikke morgen lenger :P

Nå må jeg skynde meg i dusjen mens snuppa sover, for vi skal på babysang litt senere :)

Ha en fin formiddag, jenter!

Ja det er gjerne de små tingene som man merker ekstra godt når man ligger på sykehuset. Hva pleier du å spise hjemme av brød egentlig?
Glutenfritt der og,må jo det pga. Cøliaki. Men baker det meste selv hjemme da:)

Der satt de av riedempende. Hjelpes

God morgen.
Var oppe klokken 4, men etter å ha levert en bleie klokken 5 ville heldigvis lille U sove igjen.
Etter en dårlig natt, og veldig lite søvn i går orket jeg ikke å stå opp igjen med mannen og han tok bilen selv i dag.
Lurer på og jeg kanskje skal stå opp snart.
Begynner å bli sulten

Back
Topp