Ja heldig med det. Ja gjorde det. Jeg skrek mye sist så forstår det
Det kom litt lyd fra meg og på slutten. Det var ikke akkurat godt å presse ut det hodet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja heldig med det. Ja gjorde det. Jeg skrek mye sist så forstår det
Hadde ikke igjen krefter å lage lyd med jeg. Alt kanaliserte seg i fokusert pressingDet kom litt lyd fra meg og på slutten. Det var ikke akkurat godt å presse ut det hodetjeg stoppa faktisk opp og lurte på om han ikke snart var ute, for det var mye værre å få han ut enn søstra var
![]()
Hadde ikke igjen krefter å lage lyd med jeg. Alt kanaliserte seg i fokusert pressing![]()
Pappan vår uheldig å glippe lokket på frysen over hendene hans når de skulle hente brød. Alt bra med han heldigvisHei!
Huff, hva har skjedd med gutten???
Krysser alt jeg har for at riene stopper. Heldigvis over uke 30 selv om det fortsatt er altfor tidlig :-o
Huffda.Pappan vår uheldig å glippe lokket på frysen over hendene hans når de skulle hente brød. Alt bra med han heldigvis
Ja veldig glad for passerte uke 30 iallefall![]()
Sov godtGod natt folkens
Men hadde absolutt vært trivelig å møttes altsåJeg er jaggu litt av en gulping som gjetta riktig altså Haha![]()
Får prøve på det,litt mye tankee i hodet nå..Sov godt![]()
Det var da tidligIkke få sjokk jenter.....men jeg har faktisk lagt meg![]()
Passert uke 30 hjelper mye. Neste mål er vel 34 uker? Og hver dag før det er bonus?Pappan vår uheldig å glippe lokket på frysen over hendene hans når de skulle hente brød. Alt bra med han heldigvis
Ja veldig glad for passerte uke 30 iallefall![]()
Ja vertfall til å være megDet var da tidlig
Kjedelig når de er så urolig altsåTrodde han hadde sovnet men måtte jammen meg inn en gang til..
God kveld til deg ogsåHei hå! God kveld![]()
Ja, helt fantastiskNæmmen kjære vene!?!!!
Unødvendig i dagens samfunn skulle man tro...
Da får du legge deg sammen med hamTror jeg like godt kan legge meg. Mini er tydeligvis utrolig klengete i kveld og skal ligge helt tett inntil meg for å sove. Kanskje ett utviklingssprang på gang. Passer ihvertfall inn ifht hvor gammel han er
Det er vel kanskje det som må være verst...Ja, helt fantastiskog dette er ei dame jeg trodde var oppegående?!
Sov godt KenguGod natt folkens