Skravletråd september

Ja heldig med det. Ja gjorde det. Jeg skrek mye sist så forstår det

Det kom litt lyd fra meg og på slutten. Det var ikke akkurat godt å presse ut det hodet :P jeg stoppa faktisk opp og lurte på om han ikke snart var ute, for det var mye værre å få han ut enn søstra var :P

Det kom litt lyd fra meg og på slutten. Det var ikke akkurat godt å presse ut det hodet :P jeg stoppa faktisk opp og lurte på om han ikke snart var ute, for det var mye værre å få han ut enn søstra var :P
Hadde ikke igjen krefter å lage lyd med jeg. Alt kanaliserte seg i fokusert pressing:p

Hei!
Huff, hva har skjedd med gutten???

Krysser alt jeg har for at riene stopper. Heldigvis over uke 30 selv om det fortsatt er altfor tidlig :-o
Pappan vår uheldig å glippe lokket på frysen over hendene hans når de skulle hente brød. Alt bra med han heldigvis:)

Ja veldig glad for passerte uke 30 iallefall:)

Pappan vår uheldig å glippe lokket på frysen over hendene hans når de skulle hente brød. Alt bra med han heldigvis:)

Ja veldig glad for passerte uke 30 iallefall:)
Passert uke 30 hjelper mye. Neste mål er vel 34 uker? Og hver dag før det er bonus?

Tror jeg like godt kan legge meg:-). Mini er tydeligvis utrolig klengete i kveld og skal ligge helt tett inntil meg for å sove. Kanskje ett utviklingssprang på gang. Passer ihvertfall inn ifht hvor gammel han er
Da får du legge deg sammen med ham❤️

Back
Topp