Lite nattesøvn!!

HappyC

Forelsket i forumet
Marsboerne2017
Føler meg rett og slett som en zombie om dagen! Her har lillegutt begynt å våkne annenhver time om natten. Roer seg ikke før han får litt melk. Det ender med at vi sovner begge to igjen mens jeg ammer han. Begynt med grøt på kvelden, men ser ikke ut til å hjelpe. Noen tips?
Ligger bare å venter på at han skal våkne nå kl 23.30, så kl 01, 03 og 05 før storebror vekker oss 06.30!
 
Kjenner igjen dette .... Slitsomt :-(
 
Samme her ;) Den første soveøkten varer stort sett 3-4 t ellers er det annenhver time :)
 
Så slitsomt :/ dere er ikke midt i ett utviklingssprang da?
 
Her har vi litt annen hver natt.. Igår våknet han for dagen klokka 5:arghh:
Idag sov han heldigvis til 06.30.
Spiser som regel bare 2 flakser da, så bør vel anse meg selv som heldig. Men Gud så godt det blir når de en gang kommer til å sove natten gjennom ;)
Har dessverre ingen gode tips..
 
Samme har begynt å skje her. Vi har ikke begynt med grøt ennå da, så jeg kommer nok snart til å prøve med det. Har hele tiden ammet en gang eller to om natten, men nå er det plutselig mye mer. Slitsomt!
 
Hørte et sted at grøt på kvelden kan gjøre dem mer våken. Kanskje prøve det litt tidligere på dagen?
 
Her har jeg kun erfaring med at det skjer hvis han ikke får grøt før sengetid. Vi gir havregrøt på kvelden, og risgrøt med mais og banan til lunch.
Vi har også begynt å gi litt avokadomos på kvelden da det er veldig mettende. Han sover fra 1930 til 07-08tiden.
 
Her har jeg kun erfaring med at det skjer hvis han ikke får grøt før sengetid. Vi gir havregrøt på kvelden, og risgrøt med mais og banan til lunch.
Vi har også begynt å gi litt avokadomos på kvelden da det er veldig mettende. Han sover fra 1930 til 07-08tiden.
Sånn er det her også. Hvis ikke vi gir grøt til kvelds så våkner han i 00tiden og vil ha mer mat.
 
Ser det er flere som er i samme situasjon! Jeg har nå lagt meg på gjesterommet sammen med minsten for å ikke vekke de andre:p de siste dagene har han også våknet og vært våken noen timer på kvelden. Satser på at det bare er en periode eller et utviklingssprang som noen nevnte:) han har gjort et stort hopp på vektkurven sin nå også
 
Da jeg ammet minste gutten var det også slik, men det var heldigvis kun i korte perioder det varte. Snakk om en til maks 2ukers tid. Nå kjenner jeg meg litt heldig med snuppa nå da måltidene hennes går som klokka og sover natten lang. Føler med dere som fullammer. Dere er uansett supre som står på;)
 
Da jeg ammet minste gutten var det også slik, men det var heldigvis kun i korte perioder det varte. Snakk om en til maks 2ukers tid. Nå kjenner jeg meg litt heldig med snuppa nå da måltidene hennes går som klokka og sover natten lang. Føler med dere som fullammer. Dere er uansett supre som står på;)
Mye mulig jeg har vært litt bortskjemt med storebror også når han var liten. Sov stort sett hele natten fra han ble født
 
Lite nattesøvn her og selv om jeg ikke ammer. Har begynt med grøt og det hjalp litt. Begynte med avokado i dag så får vi se om det hjelper.
 
Lite nattesøvn her og selv om jeg ikke ammer. Har begynt med grøt og det hjalp litt. Begynte med avokado i dag så får vi se om det hjelper.
Kjører dere bare ren avokado med stavmikser da eller?
 
Godt å høre at det er flere som har gått fra å sove natta gjennom til å våkne med jevne mellomrom!!! her har frøkna sovd fra 19/20-05 og så videre til kl 08 fra hun var seks uker... De siste par ukene har hun derimot spist kl 23, kl 02, kl 04 og kl 06.. da er hun klar for å starte dagen... puuuuh. ... slitsomt for a mor
 
Akkurat samme greia her nå. Sist måned sov han fra ca 20-21 til nesten 7 morgenen etter. Nå skal han ha mat 23, 02, 04, og 06... What's happening? :p
 
Kjører dere bare ren avokado med stavmikser da eller?

Ja, kjører bare ren avokado. Men vet det er noen som blander det med morsmelk. Var ikke sånn veldig overbevist av avokadoen mini her så mulig vi skal blande den ut vi og. :) ellers skal vi prøve søtpotetmos i dag. :)
 
Godt å høre at det er flere som har gått fra å sove natta gjennom til å våkne med jevne mellomrom!!! her har frøkna sovd fra 19/20-05 og så videre til kl 08 fra hun var seks uker... De siste par ukene har hun derimot spist kl 23, kl 02, kl 04 og kl 06.. da er hun klar for å starte dagen... puuuuh. ... slitsomt for a mor

Samme greia her. Gleder meg til denne perioden er over. Posene under øynene blir bare større og større...
 
Back
Topp