rar følelse !

Blu-Ray

Forumet er livet
Oktoberskattene 2015
Novemberlykke 2015
:arghh::grumpy:Våknet masse i natt av en ekkel og rar følelse *der nede*. Fikk plutselig akutt angst, midt på natten; "hva om vannet går?" For å si det rett ut kjentes det ut som babyen drev og prøvde å pirke seg ut. Føltes som om noen hadde plassert noe der, at det er noe der :o flere som kjenner igjen følelsen og kanskje vet hva som kan være årsaken? (Er 35+0)

Veit dessverre ikkje kan det kan vere, men sidan babyen her har lagt så langt nede, har eg kjent ymse. Føles av og til som han prøver å kave seg ut, og det er utruleg ubehagelig. Heldigvis er du snart innanfor 37 veker, så no er babyen din straks klar om noko skal skje.

Er du bekymra, ville eg berre ringt føden. Heller ein gang for mykje enn ein gang for lite ;-)

Har flere ganger hatt pirke-følelse der nede i det siste (også uke 35 i dag), men vet ikke om det er samme følelse...(?) Tror det er baby som beveger hodet/hånda der nede, eller så kan det være hodet som fester seg, det er jo vanlig at det skjer omkring uke 34..

Veit dessverre ikkje kan det kan vere, men sidan babyen her har lagt så langt nede, har eg kjent ymse. Føles av og til som han prøver å kave seg ut, og det er utruleg ubehagelig. Heldigvis er du snart innanfor 37 veker, så no er babyen din straks klar om noko skal skje.

Er du bekymra, ville eg berre ringt føden. Heller ein gang for mykje enn ein gang for lite ;-)
Ja, det var veldig ekkelt :hungover: Ja, teller ned til om to uker, føles ikke som noe skal skje før, men jeg fikk et litt anfall av angst i natt fordi det var så ubehagelig.

Takk for svar :)

Har flere ganger hatt pirke-følelse der nede i det siste (også uke 35 i dag), men vet ikke om det er samme følelse...(?) Tror det er baby som beveger hodet/hånda der nede, eller så kan det være hodet som fester seg, det er jo vanlig at det skjer omkring uke 34..
Godt at flere opplever det selvom jeg ikke unner noen det hehe :p ja, sikkert en hånd eller noe :nailbiting: Kan hun ikke bare feste seg ;)

Ja, det var veldig ekkelt :hungover: Ja, teller ned til om to uker, føles ikke som noe skal skje før, men jeg fikk et litt anfall av angst i natt fordi det var så ubehagelig.

Takk for svar :)
Klart ein blir usikker. Ikkje godt å gå å kjenne på alt som skjer. Og det er vel lett att vi tenkjer litt ekstra om natta ;-p

Mye som skjer ja, og særlig nå mot slutten.. Ganske vondt synes jeg når hodet "skraper" nedi der.. Men jeg tror og håper en skjønner det ganske tydelig dersom det faktisk er noe på gang..

Pirker og skraper her også ja! Presser seg laaaangt ned i bekkenet :P Men du merker når det virkelig er igang! Da vannet gikk hos meg sist hørte/kjente jeg et slags knepp, også fosset vannet ut.. Men det trenger jo ikle være sånn for alle da. Og de færreste jeg kjenner har fødselen startet med vannet faktisk, det har heller startet med rier på dem. Men følelsen er veldig ubehagelig! Helt enig!

Mye som skjer ja, og særlig nå mot slutten.. Ganske vondt synes jeg når hodet "skraper" nedi der.. Men jeg tror og håper en skjønner det ganske tydelig dersom det faktisk er noe på gang..
Ja, hos meg gikk aldri vannet sist så aaaner ikke hvordan det føles :p men rier kjenner jeg igjen. Sist startet riene som menssmerter.

Pirker og skraper her også ja! Presser seg laaaangt ned i bekkenet :p Men du merker når det virkelig er igang! Da vannet gikk hos meg sist hørte/kjente jeg et slags knepp, også fosset vannet ut.. Men det trenger jo ikle være sånn for alle da. Og de færreste jeg kjenner har fødselen startet med vannet faktisk, det har heller startet med rier på dem. Men følelsen er veldig ubehagelig! Helt enig!
Knepp ja :p huff.. Jeg håper faktisk ikke jeg opplever det for det høres ekkelt ut haha. Ja, sist startet fødselen med rier. Vannet gikk aldri, vannblæra kom ut :o helt mot slutten.

Sånn har jeg det om dagen også eeeek! Tror han ligger på en nerve? Da jeg gikk i stad var det som om det var noe oppi der og jeg følte nesten for å presse. Heeelt sykt!

Sånn har jeg det om dagen også eeeek! Tror han ligger på en nerve? Da jeg gikk i stad var det som om det var noe oppi der og jeg følte nesten for å presse. Heeelt sykt!
Det opplevde jeg og, våknet av at jeg liksom presset :o

Knepp ja :p huff.. Jeg håper faktisk ikke jeg opplever det for det høres ekkelt ut haha. Ja, sist startet fødselen med rier. Vannet gikk aldri, vannblæra kom ut :o helt mot slutten.

Vatne kan vel komme med både eit splæsj og sive ut. Er du usikker, er det best med ein sjekk, sjølv om eg opplevde det som rimelig vondt.. Ellers har fostervatn ei veldig spesiell lukt, litt som salmiakk. Hadde kjent igjen lukta med ein gang no, men så har eg jo lukta på den før ;-p

Altså ja, hahaha, det er jo faktisk ekkelt :P Hos meg var det skikkelig fossefall, og det gikk om og om igjen! Fostervann i hele leiligheten :P Digg..

Hehe! Her har det føles som han er på vei ut i mange uker allerede :p Noen ganger er det så jeg føler han har hele armen ut! Helt syk følelse! :p Men jeg aner ikke hva eller hvorfor det er sånn..

Hehe! Her har det føles som han er på vei ut i mange uker allerede :p Noen ganger er det så jeg føler han har hele armen ut! Helt syk følelse! :p Men jeg aner ikke hva eller hvorfor det er sånn..

Hehe, sånn har jeg også hatt det i kanskje 10 uker! (Er 31+5 nå) Veldig ekkelt når det skjer, har flere ganger sett for meg at armen plutselig kommer stikkende ut :p

Back
Topp