Boob

• Trådstarter Trådstarter Io
  • Opprettet Opprettet
Har veldig lyst på en til ja, men det er dyrt..

elsker toppene til boobs. ser ikke rart ut med overlapping synes jeg. alle mine har jeg kjøpt brukt på finn.no, veldig god kvalitet!

Har veldig lyst på en til ja, men det er dyrt..
Ja, det er det:/
Jeg kjøpte jo min på full pris også.
Hadde jeg funnet på tilbud kanskje ;) :p

Ja, det er det:/
Jeg kjøpte jo min på full pris også.
Hadde jeg funnet på tilbud kanskje ;) :p
Jollyroom har tilbud på en del Boob-klær oppdaget jeg i går kveld (kjolen jeg har kjøpt til full pris på Zalando er blant annet på tilbud der nå...).

Jollyroom har tilbud på en del Boob-klær oppdaget jeg i går kveld (kjolen jeg har kjøpt til full pris på Zalando er blant annet på tilbud der nå...).
Er jo typisk det da:p :rolleyes:
Må inn å se om de har størrelsen min ;)

Ja, de har 20% på kjolene nå! Flaks at jeg skal bestille noen annet som endelig er kommet inn på lager da:-) Ser ut som de har flere størrelser også. Takk for tips!

Noen som har prøvd ammebh fra boob? :)

Ja, jeg fikk en gratis forrige helg på et arrangement jeg var på, som jeg har på meg for første gang i dag faktisk. Den er godt og myk og strammer ingen steder, litt som en sportstopp. Jeg er mest glad i bh'er med spiler og litt padding sånn til vanlig (som former puppene litt mer), det er det jo ikke i denne, men kommer nok til å kjøpe meg en til (mest sannsynlig i en str større, da jeg regner med at puppene vil vokse ennå litt mer når ammingen begynner). Har ikke prøvd noen andre amme-bh'er enda.

Ja, jeg fikk en gratis forrige helg på et arrangement jeg var på, som jeg har på meg for første gang i dag faktisk. Den er godt og myk og strammer ingen steder, litt som en sportstopp. Jeg er mest glad i bh'er med spiler og litt padding sånn til vanlig (som former puppene litt mer), det er det jo ikke i denne, men kommer nok til å kjøpe meg en til (mest sannsynlig i en str større, da jeg regner med at puppene vil vokse ennå litt mer når ammingen begynner). Har ikke prøvd noen andre amme-bh'er enda.
Det høres jo veldig bra ut :)
Jeg bruker også bh med spiler til vanlig. Av erfaring forrige ammeperiode var det veldig greit med de uten spiler, for de er behagelig å sove med om natta:)
Du bør sjekke ut bravado sine, de er utrolige gode :D

Det høres jo veldig bra ut :)
Jeg bruker også bh med spiler til vanlig. Av erfaring forrige ammeperiode var det veldig greit med de uten spiler, for de er behagelig å sove med om natta:)
Du bør sjekke ut bravado sine, de er utrolige gode :D
Takk for tipset!

Jeg har kjøpt Boob ull AmmeBh og bor i den nå:-) Helt fantastisk! Luner godt, er fleksibel men med nok hold for meg. Kan faktisk sove med den ved behov. Har kjøpt en til brukt nå, samt en brukt amme ull-singlet:-) Jeg har ikke brukt spiler i graviditeten, siden jeg fikk veldig vondt og pusteproblemer av det.

Back
Topp