Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, jeg vet... Jeg håper på å finne en på tilbud en plass...Har veldig lyst på en til ja, men det er dyrt..
Ja, det er det:/Har veldig lyst på en til ja, men det er dyrt..
Jollyroom har tilbud på en del Boob-klær oppdaget jeg i går kveld (kjolen jeg har kjøpt til full pris på Zalando er blant annet på tilbud der nå...).Ja, det er det:/
Jeg kjøpte jo min på full pris også.
Hadde jeg funnet på tilbud kanskje![]()
![]()
Er jo typisk det daJollyroom har tilbud på en del Boob-klær oppdaget jeg i går kveld (kjolen jeg har kjøpt til full pris på Zalando er blant annet på tilbud der nå...).
Jollyroom har tilbud på en del Boob-klær oppdaget jeg i går kveld (kjolen jeg har kjøpt til full pris på Zalando er blant annet på tilbud der nå...).
Det høres jo veldig bra utJa, jeg fikk en gratis forrige helg på et arrangement jeg var på, som jeg har på meg for første gang i dag faktisk. Den er godt og myk og strammer ingen steder, litt som en sportstopp. Jeg er mest glad i bh'er med spiler og litt padding sånn til vanlig (som former puppene litt mer), det er det jo ikke i denne, men kommer nok til å kjøpe meg en til (mest sannsynlig i en str større, da jeg regner med at puppene vil vokse ennå litt mer når ammingen begynner). Har ikke prøvd noen andre amme-bh'er enda.
3-4 virkedager har det tatt når jeg har bestilt hos zalando.Er det lang tid frakt på zalando? Evt jellyroom?![]()
Takk for tipset!Det høres jo veldig bra ut
Jeg bruker også bh med spiler til vanlig. Av erfaring forrige ammeperiode var det veldig greit med de uten spiler, for de er behagelig å sove med om natta
Du bør sjekke ut bravado sine, de er utrolige gode![]()