Tenkte vi kunne lage en tråd over hvilke symptomer som betyr hvilket kjønn. Så hva har dere hørt/erfart at betyr at en gutt eller ei jente er på vei? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er så utrolig morro om dette stemmer for jeg hadde de akkurat samme symptomene som du har oppført på jente med mitt første svangerskap og det ble også en jente. Nå har jeg akkurat de samme symptomene som du har oppført på guttMin erfaring:
Jente:
- Ekstrem trøtthet
- Svære pupper tidlig
- Bare litt kvalm over lengre tid
- Ble bred som en låvedør, kiloene la seg på rumpe/lår
- Kvisete og kjip i utseende
Gutt:
- Kvalm fra uke 4, sterkere kvalme som gikk over tidligere
- Ingen forandring i puppestørrelse
- Sprek og i form
- La bare på meg på magen
Bekkenløsning på begge
Tidlige kynnere på begge
Tidlig aktivitet på begge
Ingen halsbrann på noen
Det er så utrolig morro om dette stemmer for jeg hadde de akkurat samme symptomene som du har oppført på jente med mitt første svangerskap og det ble også en jente. Nå har jeg akkurat de samme symptomene som du har oppført på gutt![]()
Hohohoh Hørt at jentene "stjeler morens skjønnhet" i svangerskapet og det stemte for megHar hørt at om man får mange kviser så blir det jente.
Hørt at jentene "stjeler morens skjønnhet" i svangerskapet og det stemte for megNå har jeg masse kviser, også på skuldrene og ryggen. Hadde det i fjor da jeg var gravid, aldri hatt det før! I fjor var jeg sikker på det var jente.
Men heller kanskje mest mot jente. Mest negativt til nå Jaa det er såå spennendeI følge tidligere erfaring har jeg mest sannsynlig en jente på vei nåMen blir litt forvirret over kvalmebygene innimellom! Begynner å lure på tvillinger
Hohohoh
Men heller not en jente, kvalmebygene kan være pga ørebetennelse jeg har hatt, som gjør meg svimmel som igjen kan gjøre meg kvalm. Blir spennende å se!
![]()

Jaa det er såå spennendeHuff, ørebetennelse hørtes ikke noe godt ut nei
![]()