Hjelp til tyding

Vidorra

Forumet er livet
♡Junigull 2016♡
Er dette noe?? Huff, er det jeg som er gal?

ImageUploadedByBV Forum1443040197.391502.jpg

Du er ikke gal, der er en strek. :-)

Jeg kan bare ikke tro det. Jeg er helt i sjokk. Jeg bare gråter og gråter av glede. Herregud, er jeg så heldig.... Herregud. Det er helt kaos inni meg, og tykt utenpå. Er alene hjemme... Kjæresten min kommer hjem i morgen natt. Herregud

Wow! Jeg ser en strek! :D
Gratulerer så mye :) Dette fortjener dere!

Når var det du hadde innsett igjen? Orker ikke bla tilbake i september tråden :D

Når var det du hadde innsett igjen? Orker ikke bla tilbake i september tråden :D

Du vet det... At jeg har tatt FIRE tester allerede (herregud, kommer til å bli som deg, og det er gøy). Fått strek på alle... Jeg er kun 4,5dp5dt. Streken kom på timen 4,5 døgn etter innsett.

Du vet det... At jeg har tatt FIRE tester allerede (herregud, kommer til å bli som deg, og det er gøy). Fått strek på alle... Jeg er kun 4,5dp5dt. Streken kom på timen 4,5 døgn etter innsett.
Hahaha :)) Ja, testemani er no dritt. Man blir jo gal i hodet! Så 4dp5dt blir det samme som 7dp2dt? Har aldri satt inn blastocyst så jeg må bare spørre, hehe:) Det blir vel det? 3 dager mer? Men uansett! Huraaaaa!!! Den er positiiiiiv!!! ❤❤❤❤

Hahaha :)) Ja, testemani er no dritt. Man blir jo gal i hodet! Så 4dp5dt blir det samme som 7dp2dt? Har aldri satt inn blastocyst så jeg må bare spørre, hehe:) Det blir vel det? 3 dager mer? Men uansett! Huraaaaa!!! Den er positiiiiiv!!! ❤❤❤❤

Haha! Det får så være. Har ventet i årevis på disse strekene så :D Hurra ja!!! Må bare nyte dette!
Det er det samme som det ja :) Når fikk du positiv test? Syns 4dp5dt er tidlig uansett.

Jeg ser streken :) gratulerer :)

Back
Topp