Så deilig daFøler meg flink i dag
Vi har vært litt for flinke til å gi lille U mat fra glass, i dag vil han få hjemmelaget middag som nesten er det samme som det vi andre skal spise![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så deilig daFøler meg flink i dag
Vi har vært litt for flinke til å gi lille U mat fra glass, i dag vil han få hjemmelaget middag som nesten er det samme som det vi andre skal spise![]()
Ja jo maybeDa får du ta henne med deg![]()
Kjøttkaker i brun saus.Så deilig dahva serverer du?
Isj da. Hvordan syk?Kan virke sånn!!
Her er det syke barn som tar det meste av tiden..
Har ikke vært mye tempo i løpet av dagen. Vi får se i ettermiddag/kveld. Tror det blir vel mye å ta ingen daVesentlig høyere opp![]()
Høres ut som en planJa jo maybe![]()
Jeg sier nå uansett ja så får vi se hvordan det blir![]()
Virker sånn altsåEr dere alle i slow motion i dag?
Det blir nok snadderKjøttkaker i brun saus.
Holder på å koke kraften jeg skal lage sausen av nå, uten salt og meieriprodukter.
Etter å ha silt den av om noen timer tar jeg av litt, og har i litt at da avsilte grønnsakene.
Tar litt av karbonadedeigen jeg skal lage kjøttkaker av og har opp.
Koker det til det er ferdig og moser med en stavmikser...
Takk for detIsj da. Hvordan syk?
God bedring!
Løpet er nok kjørt for 10000Har ikke vært mye tempo i løpet av dagen. Vi får se i ettermiddag/kveld. Tror det blir vel mye å ta ingen da![]()
Vet vår mat blir god, blir gøy å se lille U sin reaksjonDet blir nok snadder![]()
Vi gjør nok det er jeg redd :/Løpet er nok kjørt for 10000
Da trenger vi tempo fra morgen til kveld!
Kanskje Tamara bare begynner å bli litt kravstor.Løpet er nok kjørt for 10000
Da trenger vi tempo fra morgen til kveld!
Jeg fikk også lyst på kjøttkaker nåVet vår mat blir god, blir gøy å se lille U sin reaksjon![]()
Jeg er bare litt for sliten etter en lang natt til å skravle så mye..Vi gjør nok det er jeg redd :/
Virker som mange har det travelt med mye som skjer. Er også mye sykdom for tida og da blir det vanskelig :/
Her er jeg i ryddemodus, så da blir det mindre tid innom.
Kjøttkaker er utrolig godt daJeg fikk også lyst på kjøttkaker nå
Håper det faller i smak hos U også![]()
Det er lov å være sliten noen ganger. Skravling får du da alltid tid til senereJeg er bare litt for sliten etter en lang natt til å skravle så mye..
Det er detKjøttkaker er utrolig godt da![]()
Har du melk i kjøttkaker???Det er det
Har bare ikke prøvd meg på melkefri variant, så da er det en stund siden :/